שיתוף
תגובות
משפט » תקדים: בעל האולם לא שילם שכירות ולא יפונה
בגלל הקורונה
בצעד אמיץ ומתחשב העניק בית המשפט לבעל אולם אירועים צו מניעה דחוף להמשיך ולהפעיל את אולם האירועים לאחר שבעל הנכס נעל את האולם וניתק את החשמל באופן חד צדדי
אולם האירועים נעול בשרשרת על ידי בעל הנכס | צילום: ללא קרדיט

בעל אולם אירועים, ממרכז הארץ, הפועל מזה כ-6 שנים, נפגע כלכלית בצורה קשה מאוד בעקבות משבר נגיף הקורונה ולא שילם את השכירות לבעל הנכס בחודשים אפריל ומאי.

בתגובה, נעלו בעלי הנכס שמהם הוא שוכר את המקום את כל דלתות האולם בשרשראות וניתקו את החשמל.

כאשר סוף סוף הממשלה נתנה את האפשרות לבעלי אולמות אירועים לחזור ולעבוד תחת הגבלות קשות, בעל הנכס של האולם לא אפשר לבעל אולם האירועים לחדש את פעילותו ולהמשיך לפרנס את כלל העובדים שהוא מעסיק אצלו באולם. 

זאת, למרות שבעל אולם האירועים ביקש את התחשבותם של בעלי הנכס, בכך שהם יקדמו את המחלוקות הכספיות ביניהם, תוך כדי חזרה לפעילות של האולם וזאת על מנת שיוכלו לייצר הכנסה ולהתאושש מעט מהאסון הכלכלי שפוקד את ענף אולמות האירועים.

בבקשה לצו מניעה שהגישו עו"ד בלהה מצגר ועו"ד שלי אדרי, מפירמת עורכי הדין M.M.G & Co, המייצגות את בעל האולם, בבית משפט השלום בפתח תקווה, נכתב: "עצם העיתוי המוזר שבא לעולם, הקורונה ולאחר שהמשק במדינה בקריסה וביחוד בעלי אולמות אירועים שלא עובדים כבר למעלה משלושה וחצי חודשים לאחר שהמבקש ניסה ומנסה להגיע להסדר".

בית המשפט נעתר לבקשה והעניק צו מניעה לבעל האולם, על מנת שיוכל להמשיך את פעילות אולם האירועים "חשוב להבין כי בעלי האולמות הם בין הנפגעים העיקריים ממשבר הקורונה וראוי שהממשלה תוציא הנחיות ברורות להתנהלות מול בעלי הנכסים ולא תפקיד את קבלת ההחלטות בידי בתי המשפט בישראל. כמו כן ראוי שהממשלה תזרים כספים לענף שנמצא במשבר עמוק בעל כורחו", אמרה עו"ד מצגר.

הצו שהעניק בית המשפט קיבל תוקף של פסק דין בהסכם פשרה בין הצדדים וחוזה השכירות יעמוד בתוקפו כל עוד דמי השכירות משולמים, כלומר עד שנת 2024 ולא ניתן יהיה לבטל את החוזה באופן חד צדדי

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים