שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » פייפאל תאפשר לשלם בביטקוין ללקוחותיה
בצעד תקדימי
פייפאל הודיעה כי החל מ-2021 יתאפשר לשלם עם ביטקוין בעסקים שעובדים עמה • יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי: "ההודעה של פייפאל דרמטית במיוחד"
תשלום ביטקוין בפייפאל | צילום: Primakov, שאטרסטוק

סערה בעולם התשלומים וצעד גדול לביטקוין: פייפאל, ענקית התשלומים האמריקנית, הודיעה כי תאפשר קנייה, מכירה ואחזקה של ביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים.

החברה הודיעה כי עד תחילת 2021 היא תאפשר ל-26 מיליון בתי עסק הפועלים באמצעותה לקבל תשלום באמצעות ביטקוין מלקוחותיה בארה"ב, כמו שהן מקבלות מטבעות מבוזרים אחרים.

לאחר ההודעה, זינק שווי מטבע הביטקוין זינק בכ-7%. שווי השוק כולו של המטבעות הדיגיטליים זינק ל-380 מיליארד דולר.

מדובר בצעד משמעותי בעולם המטבעות המבוזרים, מאחר שעד היום לא היה ניתן לשלם עם אותם מטבעות, ואלו נחשבו לסחורה שוות ערך בערכה, ולא כמזומן. כעת הדבר מהווה פריצה למטבע.

יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי, מני רוזנפלד התייחס להכרזה הדרמטית ואמר כי "העובדה ששירות תשלומים עצום בעל מאות מיליוני לקוחות בכל העולם יאפשר לסחור ולהחזיק ביטקוין עבור לקוחות היא בעלת משמעות עצומה עבור משתמשי ביטקוין".

רוזנפלד הוסיף ואמר, כי "למעשה ביטקוין יהפוך למטבע חוץ ככל המטבעות האחרים, וסביר להניח שתיפתח אפשרות לשלם באמצעותו בפייפאל, כאשר מקבלי התשלום יוכלו לקבל אותו בביטקוין או בכל מטבע אחר, מה שיהפוך את השימוש בו לקל משמעותית, אם אכן פייפאל תתקדם עם המתווה שהוכרז, ותרחיב אותו בעתיד מעבר לארה"ב, זהו צעד ענק עבור ביטקוין בדרך לביסוסו כאלטרנטיבה משמעותית למערכת הכספית הקיימת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים