שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » "תקיפה ישראלית" בדרום מחוז חאלב
דיווחים בסוריה
לראשונה בממשלה החדשה: סוכנות הידיעות הרשמית בסוריה דיווח כי מטוסים ישראלים תקפו מטרות באל ספירה, מדרום לעיר השנייה בגודלה בסוריה. מערכות ההגנה הופעלו
תקיפה בסוריה | צילום: התקשורת בסוריה

סוכנות הידיעות הסורית מדווחת על תקיפה ישראלית הלילה (שלישי) דרומית לחלב, שבצפון מערב המדינה. לפי הדיווח, מערכות ההגנה האווירית במדינה הגנו על "מטרות עוינות" בשמי העיר חלב, מטרות שמקורן בישראל. עד כה לא דווח על נזק או על פצועים.

על פי הדיווחים בסוכנות הידיעות, התקיפה התרחשה סמוך לעיירה אל-ספירה, שבה ממוקמים כמה מתקנים צבאיים גדולים של משטר אסד. ברשת "אל-מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה דווח כי היעד של התקיפות היה מפעל ומרכז מחקר מדעי הממוקם באזור כפרי.

מקור בצבא סוריה אמר לסוכנות הידיעות הסורית כי מערכות ההגנה האוויריות הצליחו להפיל את רוב הטילים שנורו לעבר מספר נקודות באזור העיר ספירה, אם כי לא את כולם. עוד אמר המקור כי כעת מתבצעת בדיקה בכל הנוגע ל"תוצאות התקיפה".

גורם צבאי סורי אישר כי סביב השעה 23:37 ביום שני, "האויב הישראלי ביצע תוקפנות אווירית לעבר דרום מזרח חלב". עוד צוין כי כלי ההגנה האווירית יירטו את רוב התקיפות, וכי תוצאות התקיפה נבדקות.

זוהי התקיפה הראשונה המיוחסת לישראל מאז שהושבעה הממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט בחודש שעבר. התקיפה האחרונה שיוחסה לישראל ודווחה במדינה התרחשה בתחילת חודש שעבר. התקשורת הסורית מסרה אז כי היא בוצעה מהמרחב האווירי של לבנון, ושבמהלכה הותקפו יעדים גם במחוז חומס, הגובל בה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים