שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » "תקיפה ישראלית" בקוניטרה שבסוריה
לילה שני
סוכנות הידיעות הסורית דיווחה הלילה על תקיפת מסוקי קרב ישראלים בקונייטרה. רשת אל ערביה דיווחה כי הותקפו יעדים של המשטר הסורי וחיזבאללה באזור
תגיות:
התקיפה בסוריה | צילום: סאנא

סוכנות הידיעות הסורית דיווחה הלילה (בין רביעי לחמישי) על תקיפה ישראלית באזור קוניטרה. בדיווח נאמר כי התקיפה נעשתה באמצעות מסוק. הסורים כינו את התקיפה "תוקפנות ישראלית" ודיווחו שמסוק ישראלי תקף בדרום המדינה אך לא נגרם נזק. זה הלילה השני ברציפות בו מדווחים הסורים על תקיפה ישראלית.

ב'סאנא' טענו כי הטיל נורה ממסוק וכי לא היו נפגעים מצדו הסורי של הגבול. כלי תקשורת ערביים אחרים דיווחו כי התקיפה התרחשה בג'ובאטה אל-חשב, הסמוכה לגבול הישראלי וכי האתר המותקף היה עמדה של ארגון הטרור חיזבאללה.

כלי התקשורת הממלכתיים בסוריה דיווחו אתמול על תקיפה ישראלית באזור מערב סוריה, בעיר החוף לטקיה. קודם לכן דווח שהטילים הישראליים שוגרו לאזור העיירה אל-חפה בלטקיה ואל אזור העיר מיסיאף במערב מחוז חמה, ומערכות הנ"מ הופעלו.

כמו כן, נמסר כי פיצוצים נשמעו בשמי האזורים של שתי הערים. בסוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א ובטלוויזיה הסורית עוד דיווחו כי במחסן שנפגע פרצה אש, וכי מאוחר יותר הכוחות הצליחו להשתלט עליה.

גורם צבאי סורי מסר לטלוויזיה הממלכתית כי בסביבות השעה 2:18 בלילה "ישראל ביצעה תקיפה אווירית מכיוון דרום-מערב לטקייה בכמה נקודות באזור החוף. מערכות ההגנה האווירית הופעלו והפילו את רוב הטילים". לטענת אותו גורם צבאי, מבדיקה ראשונית עולה כי בתקיפה נהרג אזרח ושישה אחרים נפצעו, בהם ילד ואימו.

בישראל מנהלים בחודשים האחרונים מעין "מלחמת צללים" נגד יעדים הקשורים לאיראן בתוך סוריה, כך על פי מידע שהגיע לסוכנות רויטרס ממקורות מודיעיניים מערביים. לדבריהם, מטרות התקיפות הן בעיקר מרכזי מחקר לפיתוח נשק ושיירות צבאיות המשנעות טילים מלבנון לסוריה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים