שיתוף
תגובות
משפט » תקפו ראש הישיבה ולא ישבו יום אחד בכלא
פרס לטרור
לפני מספר חודשים הותקפו בעיר יפו ראש ישיבת ההסדר בעיר הרב אליהו מאלי ומנכ"ל הישיבה משה שנדוביץ', כעת גזר בית המשפט חודשים בודדים של עבודות שירות על התוקפים
תקיפת הרב מאלי | צילום: באדיבות המצלם

מעט לפני פרוץ מבצע שומר החומות פסעו ראש ישיבת ההסדר ביפו הרב אליהו מאלי ומנכ"ל הישיבה משה שנדוביץ' בעיר כשלפתע הותקפו בידי שני בני מיעוטים באלימות קשה בסמוך לישיבה. מנכ"ל הישיבה נזקק לטיפול רפואי בבית החולים. מיד לאחר התקרית הגיש הרב מאלי תלונה במשטרה ושב לישיבה למסור את השיעורים.

הבוקר נחתם הסכם טיעון בבית המשפט. ההסדר מטיל על הנאשמים עונשי עבודות שירות בלבד, ולא מאסר בכלא. כאשר על הנאשם הראשון יגזרו עד תשעה חודשי עבודות שירות ואילו על התוקף השני יגזרו עד חמישה חודשי שירות בלבד.

מנכ"ל הישיבה משה שנדוביץ: "אנחנו פה ואנו נשאר פה. לא נלך לשום מקום, קהילת יהודי יפו תישאר פה, תגדל, תתחזק ותתפתח. אנו בישיבת ההסדר ומוסדות החינוך של הרב מאלי באנו לעשות טוב ונמשיך לעשות טוב. דרך האלימות אינה דרכנו ומי שמעוניין לדבר עמנו, מוזמן. צר לי שבית המשפט בחר להקל בעונשם של הפורעים ולעודד את האלימות ובכך קצרה הדרך למעשי האלימות הבאים".

כזכור, הרב אליהו מאלי, ראש ישיבת "שירת משה" ביפו, בשנות ה-60 לחייו, הותקף בעיר על ידי שני בריונים ערבים, תושבי יפו בשנות ה-30 לחייהם. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראים השניים כשהם מכים את הרב, כשהוא שרוע על הקרקע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים