שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » תרופות עד הבית בעלות סמלית
הקופות מציעות
מסתבר כי ברשתות הפארם ידעו לזהות את העובדה כי מבני אוכלוסיית הגיל השלישי שבימים שבשגרה מסתייעים בבני משפחה נמנע מלהשיג תרופות, והם השיקו את פונקציית המשלוחים לתרופות עד הבית
תרופות בבית מרקחת | צילום: שאטרסטוק

אין ספק כי אוכלוסיית הגיל השלישי היא הנפגעת העיקרית מהתפרצות נגיף הקורונה ברחבי העולם בהיותה קבוצת האוכלוסייה הנתונה בסיכון מנגיף זה.

בהיות אוכלוסייה הצרכן הטבעי של תרופות למחלות בסיכון ובהינתן העובדה כי צרכנים אלו שוהים בביתם ללא יכולת סיוע מבן משפחה כפי שמתרחש בימים שבשגרה, החליטו קופות החולים על השקת מיזם בשיתוף BE פארם להזמנת תרופות באמצעות הטלפון ושליחתם עד הבית בעלות סמלית.

יצוין, כי על אף העובדה שכלל הקופות מפעילות שירות און ליין המאפשר אף הזמנת תרופות באמצעות הרשת המקוונת, אלא ששם מודעים לכך שאוכלוסיית הקשישים מטבע הדברים פחות מונגשת לקדמה הטכנולוגית ולא מגלה עמה אינטראקציה.

המבוטח מחייג למוקד הרפואי של קופת החולים, ומבקש ליצור קשר עם הרופא האישי על מנת לקבל מרשם דיגיטלי, לאחר שהרופא חוזר למבוטח ומוודא את סיבת הפנייה הוא מקשר אותו עם הרוקח שגובה ממנו תשלום באמצעות כרטיס הקופה או האשראי והשקית עם התרופות תמתין למבוטח בתוך שעות מאחורי דלת הבית.

קופת חולים מאוחדת, מאפשרת ללקוחותיה העולים על גילאי 65 לפנות לבית המרקחת הקבוע שלהם באזור מגוריהם.

בקופת חולים מכבי מציינים שיתוף פעולה עם עמותת 'עזר מציון' שמתנדביה הם שמביאים פיזית למטופלים את התרופות עד לפתח הבית. השירות קיים אף למבוטחי קופת חולים לאומית שבאמצעות חיוג למרפאה יכולים לחסוך את היציאה למרחב הפתוח ולקבל את התרופות עד הבית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים