שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "תשימו אותי בראש רשימת החשודים"
בנט להאג
שר הביטחון לשעבר בתגובה להחלטת בית הדין בהאג: "אנחנו לעולם לא נקשור את ידיהם של החיילים הישראלים והעם היהודי לעולם לא יהיה נתון שוב לרחמיהם של אחרים"
תגיות:
נפתלי בנט | צילום: אריאל זנדברג
בנט בתגובה להחלטת בית הדין בהאג |
צילום: אריאל זנדברג

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט בתגובה להחלטת בית הדין בהאג: ״בית הדין הבינלאומי בהאג הצהיר שיש לו את הזכות לפתוח בחקירה פלילית כנגד ישראל. אני רוצה להיות מאוד ברור, לבית הדין בהאג אין זכות לחקור, אין זכות לתבוע, אין זכות לשפוט ואין זכות להרשיע אף ישראלי. בית הדין הבינלאומי הוא זיוף. ישראל אינה חברה בארגון הפייק הזה. ישראל היא דמוקרטיה תוססת. ישראל היא מדינת חוק".

"יש לי מסמך שאני נושא איתי, מסמך שכל חייל בצה"ל מחויבת לשאת. זה נקרא רוח צה"ל והוא מפרט את הערכים הבסיסיים עליהם כל חייל ישראלי חייב לשמור. אחד הערכים הוא טוהר הנשק. אני מצטט: החייל ישתמש בנשקו ובכוחו לביצוע המשימה בלבד אך ורק במידה הנדרשת לכך וישמור על צלם אנוש אף בלחימה".

"אנחנו לא זקוקים לאף אחד שיטיף לנו מוסר. ישראל מתמודדת עם אויב אכזר שיש לו אפס כבוד לזכויות אדם, דמוקרטיה או חוקים. בעזה חמאס מאפסן נשק בבתי ספר, חופר מנהרות מתחת למסגדים ויורה טילים מבתי חולים. ראיתי את זה. כנ"ל אצל חזבאללה.

"כשר הביטחון הבטחתי שאיש לא יקשור את ידי חיילנו שמסכנים את חייהם כדי להגן עלינו. אנחנו לעולם לא נקשור את ידיהם של החיילים הישראלים והעם היהודי לעולם לא יהיה נתון שוב לרחמיהם של אחרים. אני רוצה שכל החיילים הישראלים ידעו שאני שומר להם על הגב".

לסיום אמר בנט: "אם זה נכון שבית הדין הבינלאומי מכין רשימה של חשודים ישראלים כביכול, אני מבקש שהשם שלי יופיע בראש הרשימה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים