שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "תתחייב על ממשלה בלי לפיד בשום תפקיד"
נתניהו לבנט
יו"ר ימינה הגיב: "לשמוע את המילה התחייבות מנתניהו זה קצת כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה, זה דומה לזה שאתה לוחץ בווייז על אני לא הנהג"
נפתלי בנט ובנימין נתניהו | צילום: אתר הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך למקד את הקמפיין ביו"ר ימינה נפתלי בנט ופרסם היום (שני) סרטון בו אמר כי "אני מתחייב שאני אקים ממשלת ימין רחבה בלי רוטציה ובטח בלי יאיר לפיד בממשלה. ועכשיו, אני מבקש ממך, נפתלי בנט, תתחייב על ממשלה בלי לפיד בשום תפקיד ובלי רוטציה. תתחייב".

הוא הוסיף בפתח דבריו כי "מנכ"ל פייזר אומר שאני אובססיבי לחיסונים, הוא צודק. אני גם אובססיבי להזנקת הכלכלה שלנו. יש לי תכנית כלכלית דרמטית להזנקת הכלכלה, אבל אני לא יכול להעביר את החלק הראשון שלה בגלל הרוטציה".

בנט הגיב לנתניהו בכנס ירושלים של העיתון בשבע ואמר כי "בנסיעה לכאן שמעתי ברדיו שנתניהו דורש ממני התחייבות לפני בחירות על משהו. נתניהו דורש התחייבות, הבטחה לפני בחירות".

"זה אותו נתניהו שנשבע שהוא יפנה את חאן אל אחמר והיום חאן אל אחמר זה כבר עיר קטנה. זה אותו נתניהו שנשבע פעם אחר פעם, רגע לפני הבחירות, ״אנחנו נחיל את הריבונות על יהודה ושומרון״. זה אותו נתניהו שנשבע ונדר ״נקים ממשלת ימין על מלא״, ואז לקח את האיחוד הלאומי וזרק אותם כשהוא בחר בברק. זה אותו נתניהו שאמר ״נעשה רוטציה בלי טריקים ובלי שטיקים״, כשעד שהוא נשלים את המשפט הוא כבר שבר את הרוטציה עם בני גנץ".

"אז אני חייב לומר שלשמוע את המילה התחייבות מנתניהו זה קצת כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה, זה קצת כמו לשמוע הרצאה של ענבל אור על מנהל תקין, זה דומה לזה שאתה לוחץ בווייז על "אני לא הנהג"".

"חברים, אני אגיד לכם על מה אני מתחייב: אני מתחייב להקים פה ממשלת ימינה שאכפת לה מהאזרחים, שאכפת לה. לא ממשלה של שרים שעוסקים יומם ולילה בלהפוך את משרד התחבורה למכונת ג׳ובים במקום למנוע את כניסת כל המוטציות לנתב"ג. לא ממשלה של שרת תחבורה שאומרת שמי שלא מצביע למפלגה שלה הוא שונא אדם", דברי בנט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים