שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לא ניכנס לקואליציה בלי פסקת התגברות"
גפני וליצמן
ראשי 'יהדות התורה' בתגובה לפסיקת הגיור: "החלטת בג"צ להכיר לראשונה בגיור רפורמי וקונסרבטיבי בישראל הינה הרת אסון למשמעות המונח מדינה יהודית"
משה גפני ויעקב ליצמן | | צילום: צילום: באדיבות חדשות JDN

ראשי 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני והשר יעקב ליצמן מסרו בתגובה להחלטה המקוממת של בג"ץ להכיר בגיורים רפורמיים כי "החלטת בג"צ להכיר לראשונה בגיור רפורמי וקונסרבטיבי בישראל הינה הרת אסון למשמעות המונח מדינה יהודית. במשך כל הדורות ידע עם ישראל להכיר בדתו ובאמונתו ללא זיופים וחיקויים, וכך זה יימשך גם לעתיד. יהדות התורה תדרוש את פסקת התגברות כדי לעמוד בפני האקטיביזם השיפוטי, שפוגע בהמוני יהודים בארץ ובעולם ומאיים לקרוע אותנו מבפנים. בלי זה לא ניכנס לשום קואליציה".

סגן שר החינוך מאיר פרוש הגיב להחלטה החמורה של בג"ץ להכיר בגיור הרפורמי: "אשר יגורנו בא. התפרקותם של שופטי בג"ץ שוברת שיאים, פשטו טלפיהם בקודש הקדשים של העם היהודי. מיותר להדגיש שיהדות יש רק אחת, התורה שניתנה למשה מסיני וממנו עברה אלינו דור אחרי דור, בלי לשנות אף פסיק. 'הכרה' של בג"ץ אינה מעלה ואינה מורידה, והגרים הללו יהיו לכל היותר 'יהודים של בג"ץ'. החוק להגבלת כוחו של בג"ץ יהיה תנאי שלנו לכניסה לממשלה עתידית".

סגן השר אורי מקלב על פסיקת הבג"ץ בעניין הגיורים: "הבג"ץ מוכיח שוב כי הוא כלי פוליטי המנגח פעם אחר פעם את היהדות בהחלטות שערוריתיות ופוגע בתורת ישראל המסורה לנו מדורי דורות, אנו לא חיים מפי שופטי הבג"ץ אלא על פי תורת ישראל המסורה לנו מדורי דורות, שופטי הבג"ץ פוגעים בייחוס של העם היהודי כולו ופורצים פרצות חמורות בכרם ישראל".

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר על 'בג"ץ הגיורים': "פרסום ההחלטה בעת הזו היא התערבות בוטה במערכת הבחירות לצורך הזנת הקמפיינים של צד מאוד מסוים במפה הפוליטית. אין פוליטיקאים גדולים יותר משופטי בג"ץ, הגיע הזמן לצמצום האקטביזם של ביהמ"ש בקביעת סדר היום במדינת ישראל".

ח"כ יעקב טסלר על החלטת בג"ץ: "החלטת בג"ץ להכיר בגיורים הרפורמיים מהווה קפיצת מדרגה חמורה של התערבות הבג"ץ בנושאים הלכתיים מובהקים. הבג"ץ מנצל את שלהי ימיה של הכנסת, בה אינה יכולה לחוקק את חוק הגיור כדי לנעוץ טלפיו בקדושת הגיור. נושאים הלכתיים דתיים אינם יכולים להיות מוכרעים במערכת שפיטה חילונית".

ח"כ ישראל אייכלר מסר: "מפלגת ההתבוללות תובס בבחירות. בהכרה בגיור הפיקטיבי העניקו שופטי בג"ץ מתנת שחיתות לקמפיין הבחירות של מפלגות הרפורמים והמתבוללים יש עתיד וליברמן. השופטים המשוחדים בסיורים והרצאות ונסיעות בעולם ורכישת ספריהם על ידי הפדרציות הרפורמיות, משלמים עתה את התמורה ההולמת בתקופת בחירות".

"בעיתוי מושלם בג"צ מעניק שוחד בחירות למפלגות האנטי יהודיות בכנסת, שיקבלו קולות מהמתבוללים והגויים המציפים את המדינה בתעודות גיור ואזרחות מזוייפת. כשמפלגת בג"ץ נרתמת לטובת קמפיין הבחירות האנטי יהודי של יש עתיד וליברמן, היהודים הכשרים נוהרים לקלפיות להציל את העם היהודי מהכחדה והתבוללות".

"תשובה יהודית הולמת תבא בקלפי. המצביעים היהודיים הדתיים והמסורתיים יבואו בהמוניהם ביום הבחירות וישימו עוד ועוד פתקים נגד שלטון הדיקטטורה המשפטית, ויבלמו את מסע השמד לעקירת הדת היהודית מארץ ישראל. ונהפוך הוא: החלטת בג"צ תיצור כוחות משותפים של היהודים. יחד יתגברו על המתבוללים וימנעו את הפיכת מדינת ישראל למדינה אנטי יהודית ואנטי דמוקרטית", דברי אייכלר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים