שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » בבעלזא מבקשים מבצע חיסונים נוסף
לאור ההצלחה
1,128 חסידי בעלזא התחסנו במוקד החיסונים המיוחד שנפתח ביום שישי. יו"ר ארגון 'לב מרפא', אהר'לע פריד: "עד כה קרוב ל-50% מקרב חסידי בעלזא התחסנו כבר"
תגיות:
פריד מנהל את מבצע החיסונים בבעלזא | צילום: באדיבות המצלם

1,128 חסידי בעלזא התחסנו מפני נגיף הקורונה במסגרת מבצע חיסונים שנערך במהלך יום שישי באולמי 'בית רוזן' שבניין 'המרכז העולמי של חסידי בעלזא' בירושלים – כך נודע ל'בחזית'.

יו"ר ארגון 'לב מרפא', אהר'לע פריד, שארגן את המבצע בשיתוף פעולה עם עיריית ירושלים וארגון מד"א, אמר בשיחה ל'בחזית' כי "מדובר בהצלחה אדירה מעל ומעבר למשוער. המוני חסידים, נערים וזקנים, נהרו החל משעות הבוקר עד השעות שלפני כניסת השבת, כדי לקחת את החיסון, כפי שמרן האדמו"ר מבעלזא המליץ".

פריד שוקל לארגן עוד מבצע כזה, לאור פניות רבות של חסידים שטרם הספיקו להתחסן. גם בן האדמו"ר, הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח אמר שהוא מתעתד להתחסן אך ביום שישי האחרון הוא היה טרוד בצרכי הציבור ולכן לא הספיק להגיע למתחם.

בין המתחסנים היה נכדו של מרן האדמו"ר, הרב נתן נטע. כך גם ביקר במתחם, פוסק ההלכה הידוע וחבר בית דין של 'קהל מחזיקי הדת', הגאון רבי שמאי גרוס.

בשיחה ל'בחזית', אמר יו"ר 'לב מרפא', כי בסך הכול, קרוב ל-50% מקרב חסידי בעלזא התחסנו כבר מפני הנגיף. מי בקופות החולים ומי במבצע החיסונים האחרון. הוא צופה כי בתוך תקופה קצרה, כלל חסידי בעלזא יהיו מחוסנים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים