שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 1,837 נדבקים חדשים; 2.8% אחוז חיוביים
התחלואה גואה
ביממה האחרונה אובחנו 1,837 חולי קורונה חדשים, 67,081 בדיקות כאשר אחוז התוצאות החיוביות עומד על 2.8% • בימים הקרובים צפויים לנחות בישראל החיסונים הראשונים
חוקרים בוחנים מבחנות דם של חולי קורונה | צילום: Pataradon Luangtongkum, שאטרסטוק

נתוני התחלואה שמציג משרד הבריאות הבוקר ממשיכים להצביע על מגמת עלייה במספר הנדבקים, כאשר רבים במערכת הבריאות כבר לא מתחבאים ומגדירים זאת כ'גל שלישי'.

על פי הנתונים, ביממה האחרונה אובחנו 1,837 חולי קורונה חדשים, 562 חולים מאושפזים בבתי חולים, 315 במצב קשה, 107 מחוברים למכונת הנשמה, 93 מאושפזים במצב בינוני.

ביממה האחרונה נעשו 67,081 בדיקות, כאשר אחוז התוצאות החיוביות עומד על 2.8%. מדובר בעלייה המשמעותית ביותר באחוז הבדיקות החיוביות מאז סיום הסגר השני.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות, כי מאז פרוץ המגפה נפטרו 2,924 חולי קורונה.

נתונים אלו מצטברים בצל הדיווח על הגעת החיסונים של פייזר בימים הקרובים לישראל, כאשר הראשונים להתחסן יהיו אנשי המערך הרפואי שעומדים בחזית המאבק מול הנגיף.\

אתמול קיבלו עובדי בית החולים שיב"א הודעת SMS בה נכתב כי בקרוב הם יוכלו להתחסן והאם הם מסכימים או שישנה איזושהי התנגדות לקבלת החיסון.

כזכור, אתמול אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי: "החיסונים בדרך. אנחנו עובדים על זה יומם ולילה. אנחנו עושים את זה בצורה המקצועית והטובה ביותר לאזרחי ישראל".

עם זאת, הוא הוסיף כי "עד שהחיסונים יגיעו אנחנו צריכים להקפיד על הכללים ולהקפיד על ההחלטות הנכונות. אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה. כשרואים את סוף המלחמה".

נתניהו הזהיר: "אם לא נפעל נכון, דווקא בשעה שרואים את הסוף, אנשים עלולים לחלות ולמות כשאפשר למנוע את זה. הדרך היחידה למנוע את זה היא למנוע ככל הניתן התקהלויות ומגעים מיותרים. התחלואה בעלייה ואנחנו לא רוצים לחכות לעוד עלייה שיהיה קשה לעצור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים