שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 2,123 אובחנו אתמול כחיוביים לקורונה
שיא שלילי חדש
12,957 אנשים נשאים פעילים של הנגיף וכי 6,461 מתו כתוצאה מסיבוכיו החל מפרוץ המגיפה, 10% מכלל המאובחנים אתמול היו שבים מחו"ל
מוות מקורונה | צילום: chaiyawat chaidet, שאטרסטוק

משרד הבריאות פרסם הבוקר כי 2,123 בני אדם אובחנו כחיוביים לקורונה ביממה האחרונה מתוך 90,513 (2.32% בדיקות חיביות). כמו כן, מצבם של 122 חולים מוגדר קשה.

עוד פירט המשרד כי 12,957 אנשים נשאים פעילים של הנגיף וכי 6,461 מתו כתוצאה מסיבוכיו החל מפרוץ המגיפה. כ-1,920 מן המאומתים ב-24 השעות האחרונות הם מקומיים, ו-203 הם מאומתים שחזרו מחו"ל.

מהנתונים עולה כי כ-10% מכלל המאובחנים אתמול היו שבים מחו"ל – מתוכם 40 מיוון. בתוך כך, היום בצהריים יקיים מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש פגישה עם בתי החולים בנושא ההיערכות לעלייה בתחלואה.

בביקורו הבוקר בבית החולים בילינסון בפתח תקווה אמר שר הבריאות ניצן הורוביץ כי "אנחנו רואים קצב הידבקות גדול מאוד של זן הדלתא. התרענו על כך ונקטנו בצעדים והחלק המשלים הזה הוא היערכות בתי החולים בישראל לטיפול בחולים קשים שמגיעים הנה בעקבות הידבקות בקורונה. הנתונים עולים ולצערי הם עוד צפויים להמשיך ולעלות ולכן אסור להיות אדישים לעניין הזה".

הורוביץ הוסיף כי "צריך להקפיד על ההנחיות כדי לא להגיע לכאן במצב קשה. ההנחיות ברורות – מסכה, הדבר הפשוט הזה הוא יעיל ביותר, לא עולה כמעט שום דבר, לא מגביל פעילות, מאפשר לנו לקיים שגרת חיים. הקפדה על בידודים – יש עכשיו יותר ויותר ישראלים שנאלצים להיות בבידוד כתוצאה ממגע עם חולה מאומת או שהם מאומתים בעצמם. אני קורא להקפיד על הבידודים, אתם מגנים על עצמכם ועל סביבתכם. הקפדה וזהירות בנסיעות לחו"ל – השבוע החמרנו את הקריטריונים ביחס לנתב"ג, שמהווה מקור ייבוא תחלואה לישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים