שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 2,821 מאומתים חדשים; 456 במצב קשה
הידוק ההגבלות?
קבינט הקורונה שיתכנס הבוקר צפוי לשוב ולשון בהידוק ההגבלות לאור המשך הזינוק בתחלואה • בשל החשש מהמוטציה הבריטית, הקבינט יצביע על עצירה מוחלטת של הטיסות
בדיקת קורונה, אילוסטרציה | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

לאחר שישיבת קבינט הקורונה שהתכנס אתמול ונמשך שעות ארוכות הסתיימה ללא קבלת החלטות על הידוק ההגבלות, הבוקר צפוי הקבינט לשוב ולהתכנס ולדון בשאלת הצעדים שיינקטו בתגובה להמשך העלייה בתחלואה.

בשל החשש מהמוטציה הבריטית, קבינט הקורונה צפוי להצביע היום על הצעה לעצירה מוחלטת של הטיסות היוצאות והנכנסות, כך מדווח ירון אברהם. שרת התחבורה צפויה להתנגד להצעה.

בתוך כך, דו"ח התחלואה היומי של משרד הבריאות שמתפרסם הבוקר מציג את המשך מגמת העלייה כעובדה מוגמרת, כאשר גם מספר החולים הקשים ממשיך בחזרה להיות גבוה.

לפי הדו"ח, ביממה האחרונה אותרו 2,821 חולים מאומתים חדשים, כאשר 3,101 חולים נפטרו מאז פרוץ המגפה. מנתוני הדו"ח עולה עוד, כי 456 חולים מצבם מוגדר קשה, כאשר מתוכם 117 מונשמים.

בראיון לגל"צ אמר הבוקר הפרויקטור הפרופ' נחמן אש, כי ההמלצה שהציג בקבינט היתה להשאיר את מערכת החינוך פתוחה בערים הירוקות והצהובות, ובערים האדומות והכתומות – את גני הילדים. "התחלואה עולה והקבינט יצטרך לקבל החלטה", אמר.

הוא הוסיף ואמר, כי "יכול להיות שהמוטציה הבריטית כבר כאן, נבצע בדיקות כדי לנסות לזהות את זה. אם הזן יהיה עמיד בפני החיסון – נקיים הערכת מצב ונבדוק באיזו מהירות יכולים להתאים אותו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים