שיתוף
תגובות
צרכנות » נשות האופנה החרדיות שאמרו "לא" למשבר
צרכנות
כולנו אוהבות מבצעים וכל שכן בתקופה כה מאתגרת כאשר החרדה מפני יום המחר משפיעה על כולנו • מקבץ קצר של מבצעים נחמדים ברשתות השונות כדי שתוכלו ליהנות ואף לחסוך
מטה חברת טבע בקנדה | צילום: JHVEPhoto, שאטרסטוק

מותג ההלבשה לציבור הדתי/חרדי, אורית וזהבה, השיקו את הבוטיק השלישי בבני ברק.

לאחר 6 שנים של הצלחת המותג בקרב נשים שמחפשות הלבשה צנועה ואופנתית, עם סניפים בפתח תקווה ובירושלים, השיקו אורית וזהבה את הבוטיק החדש ברחוב ר' עקיבא 40 בבני ברק.

האירוע התקיים בהשקה מרשימה בה נכחו עיתונאיות ואושיות אופנה רבות שבאו לפרגן ולחלוק כבוד לאמא ובת שלא מוותרות, ומתכוונות להעניק את כל מה שאפשר לציבור הדתי והחרדי כדי שיתלבשו צנוע ויפה, במחירים הוגנים.

גם מעבר למסיכה ולשמירת המרחק, אי אפשר שלא להתרגש מהעובדה שדווקא בצל תקופה כה מאתגרת, וכאשר כולם מדברים על בני ברק בנימה כה שלילית, מגיעות אורית וזהבה ומצהירות: אנחנו כאן ודווקא כאן, כי לנשות בני ברק והסביבה מגיע את הטוב ביותר. בהצלחה רבה יקרות!

סוף עונה

רשת גלי במבצע ענק על קולקציית קיץ 2020 במסגרתו היא מציעה את כל הפריטים לנשים, גברים וילדים החל מ- 49.90 ₪ בלבד. בין הפריטים במבצע: מגוון רחב של סנדלים לנשים, גברים וילדים, נעלי בובה וכפכפים בסגנונות שונים ובמגוון רחב של צבעים, עיצובים ודוגמאות. המבצע עד 17.7.20.

סניף דגל חדש

רשת קרטרס, מותג התינוקות והילדים מארה"ב מתרחב בצפון הארץ עם פתיחת סניף דגל במתחם חוצות המפרץ בחיפה. לרגל הפתיחה יערכו מבצעים מיוחדים ביניהם 40% הנחה.

משחזרים את ההצלחה

בעקבות הצלחת המבצע של קניוני עופר, במסגרתו חולקו חצי מיליון שוברים ע"ס 150 ₪, יוצא עופר בילו סנטר אאוטלט במהלך אסטרטגי ראשון מסוגו בישראל: הענקת שוברים בשווי של – 300 ₪, למשך 4 ימים לקניה באחת מהחנויות לעיצוב הבית במתחם.

השוברים יינתנו לשימוש בחנויות לעיצוב הבית, בניהם: ביתילי, אורבן, כרמל פלור דזיין, הולנדיה, סילי, אירופלקס, אמריקן קומפורט, עמינח, גוד נייט , עולם הקולנוע, מחסני תאורה, רהיטי הראל, ספייסס אאוטלט, שומרת הזורע, איטלסופה , ד"ר גב ומנדלבויים. המבצע יתקיים החל מתאריך ה8.7 ועד 11.7

טבע תובעת את אבוט

חברת טבע, יבואנית תרכובות המזון לתינוקות נוטרילון, תובעת 40 מיליון שקלים מחברת אבוט, יבואנית תרכובות המזון לתינוקות סימילאק, ומאגם לידרס טק בע"מ הידועה כיום בשם דה לידרס – חברה לקידום מכירות ברשת.

בתביעה טוענת טבע, כי אבוט הפעילה קמפיין סמוי ברשת החברתית שעסק בהשמצת נוטרילון, תוך כדי שהם משתמשים בשיטה פסולה ונכלולית במסגרתה שילמו לפרופילים פיקטיביים שיכתבו נגד נוטרילון באמצעות מידע מטעה לפיו כביכול המוצר משפיע על תמותת תינוקות וזרעו חשש בקרב הורים לתינוקות.

לפי חברת המחקר סטורנקסט, עד אוגוסט בשנה שעברה עמד נתח השוק של נוטרילון על 21.6%. כחצי שנה לאחר צאת הקמפיין המדובר, נתח השוק של המותג ירד באופן הדרגתי ל־17.1%.

טבע פנתה להנהלת הרשת החברתית פייסבוק, בבקשה לבדוק את האותנטיות של כמה חשבונות "חשודים", ולאחר שאיששה את החשדות, הסירה לאלתר חלק מהחשבונות הפיקטיביים שהיו ידועים אז.

בידיעה בנושא שפורסמה ב'ישראל היום', אמר יוסי אופק, מנכ"ל טבע ישראל, כי "החל מתחילת ספטמבר זיהתה החברה שיח שלילי ברשתות החברתיות בהיקפים משמעותיים וחריגים. מדובר בעשרות רבות של חשבונות פיקטיביים לצד אימהות שהופעלו בתשלום. טבע זיהתה דפוס חוזר המבוסס על מסרים דומים שהועתקו על ידי פרופילים שונים במטרה להדהד מסרים שליליים לנוטרילון".

מחברת אבוט נמסר בתגובה: "אנו מחויבים לתקשור אתי ואחראי בנוגע למוצרינו. קיבלנו את כתב התביעה ואנו לומדים אותו".

מאפרת סלע איתמר לא נמסרה תגובה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים