שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 36,835 אובחנו לקורונה, מקדם ההדבקה בירידה
דעיכה איטית
יחד עם זאת אתמול אמר בכיר במשרד הבריאות לרשת ב': "דעיכת הגל החמישי צפויה להיות איטית ולארוך שבועות ארוכים עד חודשים. צריך להיערך כבר לגל השישי"
רופאים במחלקת קורונה | צילום: panyajampatong, שאטרסטוק

משרד הבריאות עדכן הבוקר (ה') כי ביממה החולפת אומתו סך הכל כ-36,835 בני אדם. מדובר בסך של 25% בדיקות חיוביות מתוך 146 אלף בדיקות שנערכו אתמול. מספר החולים קשה מוסיף לרדת ועומד כעת על 1,123 בני אדם, ירידה של 39 חולים מאתמול. מתוך החולים קשה – 274 מונשמים. סך הנפטרים עד כה עומד על 9,370 בני אדם.

מוקדם יותר היום, הביע בית החולים הציבורי אסותא באשדוד אופטימיות זהירה ועדכן כי בכלל המחלקות השונות בבית החולים, ישנם פחות מחמישים חולי קורונה יחד. נכון לבוקר הזה (ה') בבית החולים מאושפזים 43 חולי קורונה, 1 קריטי, 18 קשה ו-24 קל.

על רקע הנתונים הללו אמר ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל בית החולים: "מדובר בנתונים מעודדים, שמביאים לידי ביטוי, גם בתוך בתי החולים, את האפשרות שאנחנו לאחר שיא המגיפה. לאחר מספר שבועות בהן האופטימיות הייתה נחלתו של הציבור הכללי, משמח לראות ניצנים שלה גם בתוך בתי החולים והמחלקות.

"תם אך לא נשלם, אני פסימי בדבר האפשרות שמדובר בגל האחרון ולטעמי זה רק עניין של זמן עד שנאלץ להתמודד עם וריאנט של קורונה, זה טבעה של מגפה ואבולוציה. עם זאת, אין לי ספק, שהקפיצה הטכנולוגית של השנים האחרונות לצד הניסיון שצברנו, יאפשרו לנו לקיים שגרת חיים לצד הקורונה", אמר בירנבוים.

יחד עם זאת אתמול אמר בכיר במשרד הבריאות לרשת ב': "דעיכת הגל החמישי צפויה להיות איטית ולארוך שבועות ארוכים עד חודשים. צריך להיערך כבר לגל השישי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים