שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 3,700 מאומתים חרדים חדשים במהלך השבת
עדכון זק"א
ירידה משמעותית של 25 אחוז בחולים המאומתים במגזר החרדי לעומת שבת שעברה, 3,700 מאומתים חדשים במהלך השבת לעומת 4,852 בשבת שעברה
תגיות:
זק"א | צילום: yosefus, שאטרסטוק

במהלך השבת פעלו 90 צוותים של זק"א ישראל וזק"א ת"א לאיתור 3,700 חולים מאומתים חדשים, במגזר החרדי בכל רחבי הארץ. במסגרת מבצע האיתור הוכנסו לבידוד קרוב לעשרים אלף איש. החולים המאומתים הונחו להישאר בבידוד וליצור קשר עם קופות החולים בצאת השבת.

בירושלים ירידה של 30%, בני ברק ירידה של 5%, מודיעין עילית ירידה של 23%, בית שמש ירידה של 20%, ביתר עילית ירידה של 50%, אלעד ירידה 20%.

עו"ד מועאוויה כבהה, מרכז נושא האיתורים במגזר החרדי במשרד הבריאות: "במסגרת שיתוף הפעולה בין משרד הבריאות, נציגי קופות החולים, משרד הביטחון, ומתנדבי זק"א ישראל וזק"א ת"א אותרו במהלך השבת כ3,700 מאומתים חדשים והונחו להיכנס לבידוד כ-20 אלף איש. איתורי החולים במהלך השבת גורם לקטיעת שרשרת ההדבקה ומניעת התפשטות המחלה".

"מבצע החיסונים המוצלח במדינת ישראל, הסגר וההגבלות ושמירת ההנחיות של משרד הבריאות מביאים לירידה בתחלואה ברמה הארצית ובמגזר החרדי כפי שניתן לראות בירידה במאומתים החדשים במהלך השבת. אני מברך על הירידה המשמעותית במהלך השבת לעומת שבת שעברה במגזר החרדי וקורא לכולם ללכת להתחסן ולשמור על ההנחיות משרד הבריאות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים