שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 5,000 ש"ח מענק לדיירי הבניין שקרס
העירייה מתגייסת
העירייה תעניק לכל משפחה מענק סיוע של 5,000 ש"ח: 3,000 ש"ח מתקציב העירייה, 1,000 ש"ח תרומת רשת רמי לוי והנהגת ההורים בחולון ו-1,000 ש"ח תרומת רשת חצי חינם
בניין בחולון שקרס. תמונת אילוסטרציה | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

עיריית חולון תעניק לכל משפחה שפונתה מביתה בעקבות קריסת המבנה ברח' סרלין בעיר מענק סיוע של 5,000 ש"ח: 3,000 ש"ח מתקציב העירייה, 1,000 ש"ח תרומת רשת רמי לוי בשיתוף הנהגת ההורים בחולון ו-1,000 ש"ח תרומת רשת חצי חינם.

בנוסף, בעקבות פנייתו של ראש העיר למספר בעלי בתי הארחה, יוכלו משפחות, שמתקשות במציאת הסדרי מגורים בטווח המיידי, להתגורר עד סוף תקופת החגים ללא עלות בחדרי הארחה במספר מקומות בארץ, בהתאם להמלצת שירותי הרווחה בעיריית חולון.

לטווח הארוך יותר – ראש עיריית חולון הנחה את מינהל ההנדסה ואת המינהלת להתחדשות עירונית בחברה הכלכלית לפיתוח חולון ללוות את הדיירים לבחירת נציגות מטעמם כדי לקדם תוכנית בניין עיר שתאפשר פינוי בינוי מהיר בהתאם למדיניות העירונית. בדרך זו יקבלו התושבים ליווי מקצועי מסודר ומסלול ירוק למציאת פיתרון בעקבות הרס הבניין וקריסתו לאחר שהוכרז מבנה מסוכן בשבת ודייריו פונו. מינהלת ההתחדשות העירונית החלה כבר היום (שני) ליצור קשר עם הדיירים לקידום תהליך זה.

מוטי ששון: "אנו מבינים את הכאב העצום והאובדן. לנגד עינינו עמד קודם כל הרצון שלא לסכן חיים בשום מקרה. מרגע תחילת האירוע היה ברור לי כי יש צורך במתן פתרון כולל לטווח המיידי ולטווח הארוך. אני מאמין שהמעטפת שגיבשנו תיתן מענה לצרכי התושבים. אנו נעשה כל מה שאפשר כדי ללוות אותם ולסייע בתהליך בינוי זריז ככל שניתן. נעשה כל שביכולתנו על מנת שיוקם בניין חדש במסגרת פינוי בינוי וכדי שהדיירים יוכלו להיכנס לדירות בתוך כשנתיים. חשוב שהדיירים יידעו שבטווח הארוך הם לא יישארו ללא דירה".

"התרגשתי לראות בימים האחרונים את הנכונות של תושבים רבים בעיר להתגייס ולסייע בתרומות לדיירים המפונים תוך הפגנת מחויבות וסולידריות קהילתית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים