שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » השכנה שנעצרה בשבת תובעת את המשטרה
פרשת משפטים - בושה
השכנה של מנדלבליט שנעצרה בעיצומה של השבת ונלקחה לחקירה לאחר שקראה לעברו "פרשת משפטים בושה", מתכוונת להגיש תביעה אזרחית: "לא התקיים שום חשד סביר שהצדיק מעצר"
אביחי מנדלבליט | צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת

פרקליטי שכנתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שנעצרה בעיצומה של השבת לאחר שקראה לעברו "פרשת משפטים בושה", פנו היום לראש אגף החקירות במשטרה ניצב יגאל בן שלום, ודרשו לקבל לידיהם את חומרי החקירה לקראת הגשת תביעה אזרחית של מרשתם.

במכתב ששיגרו עו"ד מאיר ארנפלד ועו"ד ארי הר זהב לבן-שלום, הם מציינים כי "לא התקיים שום חשד סביר שהצדיק את מעצרה וחקירתה של מרשתנו באזהרה". כעת הם דורשים בין השאר את תיעוד המקרה כפי שנקלט בעדשות מצלמת הגוף של השוטרים, את תיעוד השיחה שהתקיימה בין מפקד משטרת פתח תקווה עם השוטר שעיכב אותה, וכן עותק מפרוטוקול חקירת האישה.

"בנסיבות דלעיל, ברי כי לא התקיים חשד סביר שהצדיק את חקירתה של מרשתנו באזהרה, ולמצער, את עיכובה הבהול לתחנת המשטרה לעיני ילדיה הקטינים ועוד במהלך השבת", כתבו עורכי הדין במכתב לראש אגף החקירות.

כזכור, היתה זו העיתונאית איילה חסון שחשפה את הסיפור לראשונה, כאשר זמן קצר אחר פרסום הדברים הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק נגדה, שהיה תלוי ועומד במשך חודשים ארוכים ללא שהתקבלה בה החלטה.

לדבריהם, על אף שהאישה ציינה בפני השוטרים שביקשו לעכב אותה לחקירה כי היא שומרת שבת ואינה מעוניינת לחלל אותה הם אילצו אותה להיכנס לניידת, כאשר בתחנה עצמה היא צולמה ונלקחו ממנה טביעות אצבע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים