שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 6,000 אנשי מילואים יגוייסו למבצע הסרולוגיות
גנץ אישר
גנץ אמר: "היעד שהצבנו הוא יכולת לבדוק למעלה ממיליון ילדים עד ה-1 בספטמבר והעמדת 2 מיליון ערכות בדיקה לקורונה שיחולקו להורים"
שר הביטחון בני גנץ | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ, קיים היום (שלישי) חיתוך מצב בנושא הקורונה בהשתתפות סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי, הממונה על ההתגוננות במערכת הביטחון תא"ל (במיל') משה אדרי, מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין וראש אט"ל אלוף איציק תורג'מן.

שר הביטחון אישר את הגברת מאמצי הסיוע של מערכת הביטחון וצה"ל, ובכלל זאת את תוכנית הבדיקות הסרולוגיות המקדימות לקראת החזרה ללימודים בכלל בתי הספר וכן את הכפלת כמות היישובים בתוכנית "חוסן לאזרח" המעודדת אנשים שטרם התחסנו בחיסון ראשון להתחסן.

עוד התעדכן שר הביטחון בהתקדמות ההיערכות הלוגיסטית לקראת המבצע הצפוי לסיוע ל-500 חולים בביתם, שיסייע להקל על בתי החולים על בסיס כוח האדם הרפואי של צה"ל. לאחר מכן, ביקר שר הביטחון במרכז הבדיקות הסרולוגיות בעיר אלעד ביחד עם הממונה על ההתגוננות, וכן עם ראש מפקדת אלון תא"ל רלי מרגלית וסגן ראש העיר אבי שטרן.

בסיום אמר גנץ: "אנחנו נמצאים באלעד, באחד מעשרות מרכזי בדיקות סרולוגיות לתלמידים, שמערכת הביטחון הקימה בכדי לאפשר את פתיחת שנת הלימודים. היעד שהצבנו הוא יכולת לבדוק למעלה ממיליון ילדים והעמדת 2 מיליון ערכות בדיקה לקורונה שיחולקו להורים. לצורך כך אישרתי היום את גיוס המילואים הנרחב ביותר מאז פרוץ המגפה, של 6,000 חיילים וחיילות שיפעלו במאות מוקדים. אני מבקש לקרוא לכל ההורים לשלוח את הילדים להיבדק, ולבדוק אותם בעצמכם עם הערכות שנספק לכם".

"לצד המאמץ במערכת החינוך יש את המאמץ הלאומי להגברת החיסונים ולסיוע לבתי החולים. גם כאן מערכת הביטחון נרתמת ומסייעת במאות אנשי צוות רפואי ובצוותים שיגיעו לחולים לבתיהם, וימנעו מהם התדרדרות שתביא אותם לאשפוז.
כל המאמצים האלו לא יעזרו אם לא ניקח אחריות. אם כולם יבדקו ויתחסנו לפי ההנחיות הלימודים יתקיימו ונשמור על הכלכלה. אם לא- אנחנו עלולים להגיע לסגר. בשיתוף פעולה נוכל לנצח את המחלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים