שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 7,445 מאומתים אובחנו ביממה האחרונה
הקורונה בישראל
במינהל המזון והתרופות האמריקני ה-FDA המליצו בלילה לחסן במנה השלישית נגד הנגיף רק בני 65 ומעלה ולא גילים נמוכים יותר
רופאים במחלקת קורונה | צילום: panyajampatong, שאטרסטוק

7,445 בני אדם אובחנו כמאומתים לקורונה ביממה האחרונה – כך עדכן הבוקר (ראשון) משרד הבריאות. מתוך 139,167 הבדיקות שבוצעו, 6.21% יצאו חיוביות. עוד עודכן כי מספר החולים הקשים רשם עלייה, ולפי שעה הוא עומד על 726 בני אדם, בהם 195 מונשמים. מפרוץ המגפה מתו בישראל 7,511 בני אדם מהנגיף.

במערכת החינוך נרשמה ירידה במספר המבודדים, שעומד על 136,411 תלמידים, מתוכם 44,636 מאומתים. בנוסף לכך, 3,456 חברי צוותי הוראה נמצאים בבידוד, מתוכם 2,338 מאומתים לנגיף.

בישראל חוסנו במנה השלישית כבר 3,040,426 בני אדם, לאחר שביום שישי נחצה רף השלושה מיליון. הנתונים מגיעים ברקע החלטת מומחי מינהל המזון והתרופות האמריקני ה-FDA בלילה להמליץ לחסן במנה השלישית נגד הנגיף רק בני 65 ומעלה וכן אוכלוסיות בסיכון, בהן צוותי רפואה והוראה. ההצבעה הגיעה לאחר שהמומחים הצביעו נגד המלצה על מתן הבוסטר לכלל האוכלוסייה מעל גיל 16.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש אמר הבוקר בתגובה לרשת ב' על אישור המנה השלישית ב-FDA לבני 65 ומעלה: "בארצות הברית חיסנו מאוחר יותר. הם לא רואים את הדעיכה הרחבה שראינו אצלנו. לכן ההחלטה שלהם כזאת, החיסון בטוח".

כך גם פרופ' סלמאן זרקא, ממונה הקורונה, אמר הבוקר לגלצ: "ה-FDA הולך בדרכנו. היינו הראשונים בעולם לחסן במנה השלישית – והיום זה קיבל אישור. אנחנו מקדימים את ארה"ב בשלושה חודשים מבחינת החיסונים, מאמין שבקרוב את יורידו את הגיל למנת הבוסטר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים