שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 8,308 נדבקים חדשים; אחוז החיוביים – 7.6%
קפיצה דרמטית
משרד הבריאות מעדכן כי אתמול אובחנו 8,308 נדבקים חדשים בקורונה – המספר הגבוה ביותר מאז 30 בספטמבר. הממשלה תתכנס לדון על הידוק הסגר וסגירת מערכת החינוך
בדיקת מעבדה לנגיף הקורונה | צילום: Cryptographer, שאטרסטוק

משרד הבריאות מעדכן כי אתמול אובחנו 8,308 נדבקים חדשים בקורונה, וזהו המספר הגבוה ביותר מאז 30 בספטמבר. מנתוני משרד הבריאות עולה כי שיעור החיוביים עומד על 7.6% מתוך יותר מ-110 אלף בדיקות שבוצעו אתמול. נתונים אלו פורסמו שעות ספורות לפני כינוס ישיבת הממשלה ב-12:00 שתידרש להכריע על הידוק הסגר. בימים האחרונים, למרות הטלת הסגר, ממשיך מספר הנדבקים לעלות מידי יום.

הממשלה צפויה להתכנס בשעות הצהריים על מנת לדון בהחלטה על הידוק הסגר, על הפרק: החמרת ההגבלות למשך שבועיים וסגירת מערכת החינוך.

על פי נתוני משרד הבריאות מספר החולים הקשים עומד על 764, עלייה של 28 בני אדם מחצות; 256 מהם במצב קריטי, 225 במצב בינוני. בנוסף, עדכן משרד הבריאות כי מספר המונשמים הגיע ל-183. מאז פרצה המגפה בישראל, מתו 3,445 מהנגיף.

כאמור, היום בשעה 12:00 בצהריים תתכנס הממשלה לדון בהחלטה על הידוק הסגר הנוכחי. בשלב זה נראה כי היא צפויה לתמוך בהחמרה משמעותית של ההגבלות באופן מיידי ולמשך שבועיים, ההחמרה תכלול את סגירת מערכת החינוך, אך נתניהו כנראה יתפשר על השארת הגנים פתוחים.

משרד הבריאות הודיע הבוקר כי לנוכח נתוני התחלואה הקשים מאוד (8.3% ללא סקרים) – שר הבריאות יקיים דיון חירום עם הנהלת משרדו הבוקר בשעה 10:00.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים