שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 8,646 אובחנו אתמול כחיוביים לקורונה
התחלואה בשיאה
אתמול נערכו כ-143 אלף בדיקות קורונה – מספר שיא של בדיקות מאז פרוץ המגפה. שיעור החיוביים ממשיך לעלות והוא עמד על 6.2%
רופאים במחלקת קורונה | צילום: panyajampatong, שאטרסטוק

8,646 אובחנו אתמול (יום שני) כחיוביים לקורונה – המספר הגבוה מאז 1 בפברואר. מנתוני משרד הבריאות עולה כי אתמול נערכו כ-143 אלף בדיקות קורונה – מספר שיא של בדיקות מאז פרוץ המגפה. שיעור החיוביים ממשיך לעלות והוא עמד על 6.2%.

מנתוני משרד הבריאות עולה כי בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 926 חולי קורונה, 559 מהם במצב קשה. מדובר בעלייה של 31 חולים קשים חדשים לעומת המספר אתמול. מספר החולים הקשים המחוברים למכונות הנשמה ירד מעט והוא עומד על 89.

אמש עידכן משרד הבריאות כי מיליון ישראלים כבר קיבלו את מנת החיסון השלישית נגד הקורונה, זאת כשבועיים מאז החל מבצע החיסונים בחיסון השלישי. מדובר ביותר ממחצית האוכלוסייה ברת החיסון, כ-1.9 מיליון בני 50 ומעלה שחלפו חמישה חודשים מאז קיבלו את מנת החיסון השנייה.

בנוסף, במשרד הבריאות הזהירו מפני כניסת וריאנט חדש לישראל. מדובר בתת זן של וריאנט הדלתא, הדלתא פלוס. הזן החדש נוכח כבר ב-61 מדינות והוא אחראי על 15% מהתחלואה בארה"ב ומתחיל לדחוק את הדלתא. יש לו פוטנציאל יותר אלים מזן הדלתא שאנו מכירים ולדברי מומחי בריאות יש הרבה יותר מתחסנים שלוקים בו. גם זן הלמדא שנפוץ בארה"ב ובדרום אמריקה מעורר חשש בקרב בכירי משרד הבריאות. החשש הוא ששני הווריאנטים האלו ייכנסו לארץ דרך נתב"ג לישראל ויגרמו שוב לתחלואה קשה נוספת.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים