שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » משרד הבריאות שוקל: המלצה על 2 מסכות
אחרי ארה"ב
ראש מטה 'מגן ישראל' אמר כי נשקלת האפשרות להמליץ לחבוש שתי מסכות – האחת סרולוגית, והשנייה מבד, שיגנו טוב יותר מפני הידבקות מהמוטציות השונות
2 מסכות | צילום: Dan74, שאטרסטוק

ראש מטה 'מגן ישראל' תומר לוטן אמר הערב (חמישי) כי נשקלת האפשרות להמליץ לחבוש שתי מסכות – האחת סרולוגית, והשנייה מבד. ד"ר אנתוני פאוצ'י, שמייעץ לבית הלבן בעניין המאבק בקורונה, המליץ לאחרונה לאמריקנים לחבוש שתי, שיגנו טוב יותר מפני הידבקות מהמוטציות השונות.

לוטן אמר בראיון ל'חדשות 12' כי "ייתכן, הנושא הזה גם הוא נדון בצוותים המקצועיים שמוציאים את ההנחיות מטעם משרד הבריאות. העולם מתחיל לחשוב על דרכים יותר יצירתיות או חדשניות להתמודד עם המוטציה, והנושא של המיגון הוא אחד מהם. ברגע שתהיה המלצה סדורה היא תצא בצורה מסודרת מהמשרד".

עוד אמר לוטן, כי במקומות סגורים בהם לא ניתן לשלוט בכמות האנשים סביבנו, כמו מרכולים או רשתות פארם, חבישת שתי המסכות משמעותית יותר. "לא יודע להגיד משהו חד משמעי, אבל זה ברור שהסיפור של המסכות הוא הרבה יותר דרמטי בחללים סגורים עם קהל מזדמן", אמר תומר. "כשאנחנו במקום סגור עם קהל מזדמן זה בדיוק המקום להקפיד כפל כפליים על המסכות. אופן החבישה שלהן, ההידוק על הפנים וכולי וכמובן שככל שאנחנו בתוך עידן של מוטציות הדבר הזה חשוב שבעתיים".

ההמלצה לעטות מסכה כפולה החלה כאמור בד"ר אנתוני פאוצ'י, האפידמיולוג הראשי שמוביל את המאבק בנגיף בארה"ב ומייעץ לבית הלבן. זו, כוללת עטיית מסכה סרולוגית דו שכבתית בה רובנו מרבים להשתמש, ועליה מסכת בד נוספת. בעקבות דבריו של פאוצ'י אנשי הממשל האמריקני בהם סגנית הנשיא קמאלה האריס והדוברת של הבית הלבן אימצו את הרעיון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים