שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סגן השר יצחק כהן מש"ס פורש מהפוליטיקה
במכתב למועצת
סגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס פורש מהפוליטיקה ו"מבקש" לא להיכלל ברשימת ש"ס בכנסת הבאה. דרעי: "הוא ימשיך להיות ציר חשוב בחיים הציבוריים של תנועת שס"
יצחק כהן | צילום: אתר הכנסת

סגן שר האוצר יצחק (איציק) כהן הודיע היום (שני) על כוונתו שלא להיכלל ברשימת ש"ס לבחירות הקרובות. "ראיתי לעצמי לאורך השנים זכות גדולה להיות שותף לעשייה פרלמנטרית ברוכה למען עולם התורה ולומדיה", ציין במכתב ששלח לחברי מועצת חכמי התורה.

"פעלתי למען ציבור בוחרי ש"ס ואזרחי ישראל וזאת תוך תחושת שליחות עמוקה, מסירות, נאמנות ואמונה בצדקת דרך, ובעזרת השם ראיתי ברכה וסיעתא דשמיא בעמלי", הוסיף. במכתבו ביקש כהן "להודות לכבוד תורתכם על אמונתכם בי ובמיוחד למורי ורבי, נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום הכהן". הוא גם הודה ל"שותפיו לדרך, חברי תנועת ש"ס, ובראשם היו"ר הרב אריה דרעי".

יו"ר ש"ס השר דרעי, אמר הערב בעקבות הודעת הפרישה של סגן השר איציק כהן: "סגן שר האוצר ח"כ הרב יצחק כהן הוא נדבך חשוב בתנועת ש"ס מאז הקמתה. היה מראשוני הפעילים באשקלון וקידש שמים ברבים.
הרב יצחק אהוב ונערץ על כולם. אין לי ספק שתנועת ש"ס תהנה ממנו עוד שנים רבות בתפקידים נוספים. לא נוותר על כישרון כזה. תנועת ש"ס מכבדת את רצונו לפרוש מהכנסת ומבחינתנו הוא ימשיך להיות ציר חשוב בחיים הציבוריים של תנועת שס״.

מבית של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט"א נמסר: "כשהגיע הרב יצחק כהן להיוועץ עם נשיא המועצת, שיבחו מרן רה"י על פועלו למען עולם התורה, עם ישראל והשכבות החלשות. נשיא המועצת כיבד את רצונו לא להיכלל ברשימה". מרן רה"י בירכו: "עם ישראל זקוק לך, תמשיך לשרת ולתת מניסונך ונראה אותך רבות משרת את עם ישראל בתוך תנועת ש"ס".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים