שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "נתניהו נכנע לחרדים בסוגיית הקנסות"
מעד בלשונו?
יו"ר ימינה נפתלי בנט עורר סערה כשהשמיץ את "העסקנים החרדים" • ליצמן: "ההיגיון אינו מאפשר להגדיל ולשלש קנסות" • גורם ב'ימינה': "לבנט אכפת מבריאות הציבור"
נפתלי בנט בסיור במשל"ט הקורונה של עיריית אלעד | צילום: באדיבות המצלם

יו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, עורר הערב סערה לאחר שבראיון ל'פגוש את העיתונות' האשים את ראש הממשלה ב'כניעה' לעסקנים החרדים בכל הקשור לטיפול בסוגיית העלאת הקנסות. "נתניהו נכנע לעסקנים החרדים שביקשו להוריד את הקנס למפרי הנחיות".

בראיון נשאל בנט למידת הצלחתו של ראש הממשלה בטיפול בגל השני של הקורונה, כאשר הוכח כי הסגר למעשה הביא להורדה בתחלואה, כאשר מרבית המדינות באירופה הכריזו גם הם בימים האחרונים על הטלת סגרים כחלק מהמאמץ להילחם בנגיף, "מדינות אירופה שנכנסו לסגר הם בקבוצת הלוזריות כמו ישראל. אחרות, כמו ניו זילנד, אוסטרליה, אורגוואי או טיוואן הם הווינריות, אנחנו צריכות להיות כמוהן", השיב בנט כשהוא קובע: "הסגר הוא כישלון נוראי".

ח"כ יעקב ליצמן הגיב הערב לדברי הביקורת של בנט ואמר: "טעות קשה בידך מר בנט. רה"מ לא נכנע לחרדים, אלא ההיגיון אינו מאפשר להגדיל ולשלש קנסות בעוד התחלואה יורדת, ניסיון העבר מוכיח שזה לא הולך בכוח אלא בשיתוף פעולה, בהסברה ובמתן הנחיות הגיוניות".

ליצמן הוסיף: "לא נאפשר מתן קנסות לא שוויוניות שבאות להפוך את החרדים כאשמים בתחלואה, בעוד העובדות מוכיחות שרוב הציבור החרדי שומר על ההנחיות, על אף המחיר הקשה והלא פשוט שהוא נדרש לשלם בכל היבט שהוא, לאורך כל התקופה הקשה".

גורם ב'ימינה' התייחס לאי הנוחות מדבריו של בנט בנט הערב ואמר, כי "נפתלי בנט אכפת לו מהציבור בישראל ומהמגזר החרדי ובריאותם ולא מה יגיד ישראל כהן כזה או אחר".

כזכור, בשבוע האחרון נרשמה מתיחות בין ח"כ יעקב ליצמן לראש הממשלה בנימין נתניהו ובישיבת הסיעה התבטא ליצמן על היחס המתנכר שמגלה בתקופה האחרונה בנימין נתניהו לחרדים, תוך שהוא מצהיר כי הוא היה מעדיף את נפתלי בנט בראשות הממשלה על פני בנימין נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים