שיתוף
תגובות
כלכלה » Chargebee מגייסת עוד 250 מיליון דולר
לענות על הביקוש
את המימון הובילו Tiger Global ו-Sequoia, והוא יותר ממכפיל את הערכת השווי ל-3.5 מיליארד דולר, ותוך 9 חודשים בלבד
השקעות | צילום: Romolo Tavani, שאטרסטוק

Chargebee, פלטפורמת ניהול המנויים המובילה, הודיעה היום על סגירת סבב השקעה של 250 מיליון דולר בהובלה משותפת של Tiger Global ו-Sequoia Capital, יחד עם משקיעים חוזרים לרבות Insight Partners, Sapphire ו-Steadview Capital. סבב זה בא בעקבות סבב קודם באפריל בו גייסה החברה 125 מיליון דולר לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר, מה שהביא את סך ההשקעה בחברה ל-470 מיליון דולר.

יותר ויותר עסקים הופכים או נולדים כעסקים עם הכנסה חוזרת. חברת השירותים הפיננסיים UBS צופה כי "כלכלת המנויים" הזו תגדל ל-1.5 טריליון דולר עד 2025, יותר מהכפלה של הערכת השווי הנוכחית שעומדת על 650 מיליארד דולר. ככל שהשוק גדל, כך גדלה ההזדמנות עבור בסיס הלקוחות הגלובלי של Chargebee. סבב המימון החדש ישמש כדי להביא מוצרים חדשניים וכדי לסייע בהתרחבות גלובלית כדי לתמוך בצרכי החיוב וההכנסות של עסקי המנויים הנוכחיים והעתידיים, כמו גם למימון יוזמות אסטרטגיות לצמיחה ארגונית.

"בנינו את Chargebee כדי לפתור בעיות תשתית העומדות בפני עסקי מנויים בעלי צמיחה גבוהה עם התמקדות חדשה במפת הדרכים של מוצר שיחליף מערכות פנימיות שמתזמרות את החלקים המורכבים של מודיעין ההכנסות כמו חיוב ותשלומים. מכיוון שהפתרונות לשוק המנויים ממשיכים להתפתח במהירות, ההתמקדות שלנו נשארת במתן מנוע צמיחה גמיש להפעלת, לכידת והבנת ההכנסות, והכל בזמן אמת", אמר קריש סובראמניאן, מנכ"ל ומייסד שותף של Chargebee. "סבב מימון זה יניע חדשנות שתעצים את הדור הבא של עסקים הממנפים מודלים של חיוב מנויים כדי להתחיל, להתרחב ולהשתנות במהירות".

Chargebee מנהלת פעולות הכנסות עבור עסקים מבוססי מנויים החל מסטארט-אפים בשלבים מוקדמים ועד לארגונים גדולים יותר, כולל Freshworks, Calendly, Doodle  ו- Pret a Manger. באמצעות אינטגרציות פשוטות וחלקות, Chargebee לוכדת את מחזור החיים של ההכנסות כולו מאינטראקציה ראשונה ועד לסגירת הספרים מדי חודש, ומעצימה צוותים לקבל החלטות צמיחה עסקית בביטחון.

"אנחנו מאמינים שכל חברה תהיה חברת מנויים בעתיד. יכולת החיזוי של מודל עסקי של מנויים היא אטרקטיבית ביותר, ו- Chargebee היא שותפת ניהול ההכנסות המובילה בכלכלת המנויים. הפלטפורמה שלה מציעה ללקוחות תצוגה בזמן אמת של 360 מעלות על ההכנסות והתנהגות המשתמשים ועל המודיעין שהם יכולים להשתמש בו כדי להתאים במהירות ולקבל החלטות עסקיות טובות יותר. ההשקעה של סקויה משקפת את הצורך והאמונה הגוברים בשוק בצוות Chargebee", אמר טג'שווי שארמה, MD, סקויה הודו.

החברה הרחיבה לאחרונה את היצע הפתרונות לבניית פלטפורמת ניהול הכנסות אחודה עם רכישות אסטרטגיות של חברות מובילות בזיהוי הכנסות (RevLock) ומניעת הטיות ושימור (Brightback). בשנה האחרונה, הפלטפורמה גם הוסיפה יכולות לייעל את צמיחת ההכנסות עם שיטות תשלום ושערים חדשים, תמיכה בתשלומים חד-פעמיים כדי לעמוד בדרישות הרגולציה והתאימות של מס מקומי והשארת הודעות קוליות, אנליטיקה ודיווח משופרים ואינטגרציות מעודכנות עם מערכות ERP (Netsuite ו- Microsoft Dynamics) ו-CRM (Hubspot ו-Zoho) לתמיכה בתנועות מכירה מורכבות יותר. החברה גם התרחבה ברחבי העולם עם משרדים חדשים והשקעות באוסטרליה ובהודו ושותפויות עם חברות מובילות בתעשייה כולל GoCardless, Salesforce, Hubspot ו-PayPal.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים