שיתוף
תגובות
חדשות » בנט נפגש עם בכירים אמריקאיים
רה"מ בארה"ב
לקראת הפגישה עם ביידן נפגש היום בארה"ב רה"מ נפתלי בנט עם מזכירי ההגנה והמדינה האמריקאיים, הם דנו עם בשורת נושאים מדיניים ובדרכים לבלימת תוקפנותה של איראן
בנט בארה''ב | צילום: אבי אוחיון / לע״מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש אתמול (רביעי) עם מזכיר ההגנה האמריקאי, לויד אוסטין, בפנטגון. זוהי פגישתם הראשונה של רה"מ ומזכיר ההגנה.

ראש הממשלה ומזכיר ההגנה דנו בשורת נושאים אזוריים, מדיניים וביטחוניים, ובראשם הדרכים לבלום את תוקפנותה האזורית של איראן ואת ההתקדמות בתכנית הגרעין האיראנית.

בנט הודה למזכיר ההגנה על שיתוף הפעולה הקרוב בין ישראל וארצות הברית במישור הביטחוני, והדגיש, כי הוא רואה חשיבות עמוקה בהמשך חיזוק הקשרים והדגיש, כי לצד הברית האסטרטגית בין ארה"ב וישראל, ישראל תמשיך לעמוד על זכותה לשמירה על עליונותה הביטחונית במזרח התיכון, ותעשה כל שתידרש בהקשר זה.

בפגישה השתתפו ראש המל"ל, ד"ר איל חולתא, המזכיר הצבאי לרה"מ, אלוף אבי גיל, שגריר ארה"ב לוושינגטון ולאו"ם, גלעד ארדן, מזכיר הממשלה, שלום שלמה, ראש הסגל של רה"מ, טל גן צבי, והיועצת המדינית שמרית מאיר.

לאחר מכן נפגש בנט עם מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן ואלו היו דבריו: "אני מעריך את זה שאתם מארחים אותנו כאן בימים עמוסים אלו. זה אומר הרבה. לישראל אין בת ברית חזקה ואמינה יותר מאשר ארה"ב. מראשית דרכנו ועד ימים אלו, ובמיוחד בימים אלו, אתם תמיד איתנו ויש לכם את הגב שלנו. זה משמעותי מאוד. אני יכול להבטיח שלא תמצאו חברה אמינה יותר מאיתנו".

"אני מביא מישראל רוח חדשה, של אנשים שלפעמים חושבים אחרת ומחזיקים בדעות שונות, אבל עובדים ביחד בשיתוף פעולה וברצון טוב. רוח של אחדות. אנחנו עובדים קשה למצוא דברים משותפים שאנחנו כן מסכימים עליהם, ונשענים עליהם. נראה שזה עובד. זו אותה רוח שאני רוצה להביא ליחסים שלנו, של שיתוף פעולה, של רצון טוב, של חברות".

"נדבר על שורת נושאים, בראשם איך אנחנו דוחקים את ניסיונותיה של איראן להשתלט על האזור ואת המרוץ שלה לנשק גרעיני. נדבר על היציבות האזורית, ועל שינויי האקלים, שזה נושא שמעסיק את כולנו. אני מצפה לקיים איתכם מערכת יחסים מצוינת. אני מעריך את הזמן שלכם. תודה רבה".

1 בנט בארה''ב
צילום: אבי אוחיון / לע״מ
2 בנט בארה''ב
צילום: אבי אוחיון / לע״מ
3 בנט בארה''ב
צילום: אבי אוחיון / לע״מ
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים