שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דיבר בפני המחוקקים את דברי הרבי מחב"ד
קידוש השם
דובר בית המחוקקים שהזמין את הרב לאירוע, פנה אליו וביקש לדבר עמו על נושא החינוך ולראות כיצד לפעול הלאה בנושא באומרו כי זהו דבר חשוב ביותר
הרב מרדכי קנלסקי והמחוקקים | צילום: באדיבות המצלם

לפני כחודשיים, נערכו בחירות לבית המחוקקים בניו ג'רזי, ובשבוע שעבר, נערך טקס ההשבעה של 80 הנבחרים – אסעמבלי. עקב כך שהמעמד היה ה-220 במספר ורצו שכל בני המשפחה יוכלו גם הם להגיע, ועקב נגיף הקורונה – האירוע נערך במקום גדול יותר.

שליח חב"ד, הרב מרדכי קנלסקי מנהל ארגון "ברית אברהם" בניו ג'רזי, קיבל טלפון מדובר בית המחוקקים והוזמן במפתיע להיות הרב שמברך את המחוקקים.

לאחר טקס ההשבעה, הרב קנסלקי נקרא אל דוכן הנואמים ונשא דברים על עניין שהרבי מליובאוויטש אמר שבבית מחוקקים צריכים ללכת לפי ז' מצוות בני נוח ולפי זה הכל צריך לעמוד. כמו"כ הוא העניק לבית מחוקקים קופת צדקה ואמר את מה שהרבי מחב"ד אמר לכמה חסידים לומר במקומות שאליהם הולכים לדבר, שבקופה שמים דולר, שכתוב עליו "אלוקים הוא הבעל הבית". שכולם צריכים לדעת ולזכור את זה תמיד.

עוד אמר השליח: "התחילו שנה חדשה (למניינם) ובכל שנה צריכים לקחת הנהגה טובה חדשה, והציע בפני הנוכחים, שיתחילו בעניין החינוך, שבכל בתי הספר יהיה "רגע של שתיקה", מה שהרבי ביקש, שידעו שיש אלוקים בעולם. ושכל אחד ימצא זמן בערב או באמצע שבוע, לתת 5/10 דק' שכל המשפחה יושבים ביחד לשוחח בלי טלפונים ומכשירים אחרים. לדבר אחד עם השני כמו משפחה. זהו דבר שצריכים להשפיע על כולם, ואם בבית המחוקקים יקיימו זאת, ממילא זה ישפיע על כל המדינה".

במהלך הנאום, מאחרי הרב קנלסקי עמדו ראש הרפובליקנים, ראש הדמוקרטים ונשיא בית המשפט שהשביע את האנשים ואישי ציבור נוספים.

דובר בית המחוקקים שהזמין את הרב לאירוע, פנה אליו וביקש לדבר עמו על נושא החינוך ולראות כיצד לפעול הלאה בנושא באומרו כי זהו דבר חשוב ביותר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים