שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "החיים הפוליטיים שלהם יהפכו לגיהינום"
פרוש במתקפה
ח"מ העיר י-ם יעקב הלפרין: "אני רוצה לעדכן את ראש העיר משה ליאון שהתפקיד של סגן ראש העיר שהיה שייך ליוסי דייטש שייך לשלומי אמונים"
כנס שלומי אמונים | צילום: באדיבות המצלם

בכינוס הערכה והוקרה לנציגי 'שלומי אמונים' הנכנסים והיוצאים בתפקידים המוניציפאליים, במסגרת הרוטציות השונות, השתתפו מאות נציגי קהילות חסידיות, אנשי עשייה ציבורית בקהילות אלו, נציגים במועצות הערים השונות, ראשי ערים, סגני ראשי ערים, רבנים ואישי ציבור.

בהלך מפגן הכח העוצמתי של התנועה, שהתקיים במלון 'ציפורי הכפר' שבקיבוץ חפץ חיים, תקף יו"ר התנועה וסגן שר החינוך מאיר פרוש בחריפות יוצאת דופן את חברי הממשלה העתידית. "הם רוצים לראות אותנו קטנים, רעבים, זרוקים, חסרי אונים", הצהיר סגן השר, ופרט את כל שמונת המפלגות השותפות למהלך הקמת הממשלה. "איך אומר הפסוק, כל כלי יוצר עלייך לא יצלח, הם לא יוכלו לנו".

"זו משימת החיים שלנו", הוסיף הרב פרוש, "אם חפצים אנו חיים, ניאבק בשמונת המפלגות האלו, נוקיע אותן ברבים, לא ניתן להן דריסת רגל. החיים הפוליטיים שלהן יהפכו לגיהינום, לא נכפוף בפניהם את הראש ולא נכנע להם לעולם. אנחנו ננצח את הציר הרע והאכזרי הזה, והם ייעלמו מהמפה פוליטית כאן בישראל".

פרוש הוסיף בועידת ׳שלומי אמונים׳ כי "יש שדואגים לחסידויות הקטנות, אבל הם דואגים להשאיר אותן קטנות. שלומי אמונים היא התנועה היחידה שדואגת להן ורוצות לראות אותן גדלות עוד ועוד".

יוסי דייטש אמר בכנס כי "לא פרשתי כדי לעשות לביתי ולכן אני לא רואה באירוע הזה אירוע פרידה, כי אני לא הולך לשום מקום ואיני עוזב את העשייה הציבורית. סיעת שלומי אמונים פועלת לשם שמיים וכל דבר שפועלים בו לשם שמיים סופו להתקיים".

חבר מועצת העיר ירושלים יעקב הלפרין הוסיף: "אני רוצה לעדכן את ראש העיר משה ליאון שהתפקיד של סגן ראש העיר שהיה שייך ליוסי דייטש שייך לשלומי אמונים, זה כלי חשוב ומשמעותי שיכול לספק ולסייע לתושבים ואנחנו מתכוונים לשמור עליו. אני מאמין שהרב מאיר פרוש יעמוד על כך שהתפקיד שייך לנו ולא יינתן חלילה לאף גורם אחר".

סגר״ע בני ברק ר׳ שלמה קוסטליץ: "כשאנחנו מקבלים את הסגנות של ראשות העיר בני ברק אחרי עשרות שנים שלא היה סגן כלל חסידי, אני קורא לנציגי הקהילות הנמצאים כאן, אל תהססו לפנות אלינו בכל נושא, אנחנו ננצל את העמדה כדי לסייע לכם ביתר שאת בעזרת ה'".

שמעון גולדברג על מינויו כסגן ראש העיר בית שמש: "האחריות המוטלת עלינו כבוני עיר העתיד גדולה מאוד, בית שמש גדלה בקצב מהיר, מה שתוכנן ונבנה ומה שמתוכנן כיום לעתיד, להתפתחות נוספת בעזרת ה'. נעשה הכל כדי לשרת כל קהילה וקהילה כפי שמגיע לה, ואף מעבר לכך".

חבר מועצת העיר אשדוד הנכנס, יהושע טננהויז: "הציבור החסידי באשדוד נאבק במשך שנים רבות על זכויותיו, הפרו הסכמים שנחתמו אתנו, גררו אותנו לבתי דין ולא הכירו בקיומנו ובזכויותיו, אבל תמיד האמנו בצדקת הדרך, וב"ה בקדנציה הנוכחית רואים שינוי גדול לטובה, ושיתוף פעולה פורה, וכעת בפעם הראשונה מכהן נציג כלל חסידי במועצת העיר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים