שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » טסלר מחה בכנסת על כבוד האדמו"ר
"על גבול האנטישמי"
ח"כ יעקב טסלר במתקפה על מר"צ במליאת הכנסת על ביזוי מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א: "מר"צ התירה את דמו של הציבור החרדי. איך אתם צועקים: בושה! בושה! בושה!"
תגיות:
ח"כ יעקב טסלר בנאומו היום במליאת הכנסת | צילום: ערוץ הכנסת

"תארו לעצמכם", פתח טסלר, "אתם פוסעים ברחוב בכל מדינה בעולם ונתקלים בפרסום הבא: תמונה ענקית של יהודי ועליו הכיתוב "מסוכן לבריאות הציבור!". כיהודים, מה זה היה מזכיר לכם? זה בדיוק מה ש'מרץ' עשתה. בקמפיין הסתה גזעני, על גבול האנטישמי, נראה האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א ומעליו הכיתוב: מסוכן לבריאות הציבור".

"אביגדור ליברמן קרא לא להמתין לממשלה ולפתוח את מערכת החינוך. בוגי יעלון הצהיר כי אפילו אם יידבקו מאות אלפי בני אדם, לא ימנעו ממנו להפגין בכל הכוח. ואילו חבר מפלגת מרץ עצמה, יאיר גולן, אמר כי משבר הקורונה הוא אחיזת עיניים. אבל לא ראיתי את תמונתו של יאיר גולן מתנוססת בשלטי חוצות – מסוכן לבריאות הציבור".

"הקריאות של פוליטיקאים ואישי ציבור להפר את הנחיות הממשלה, אינם מסוכנים לבריאות הציבור. ההסתה כנגד הסגרים והקורונה אינה מסוכנת לבריאות הציבור. הפוליטיקאים שנתפסו מפרים בעצמם את ההנחיות, אינם מסוכנים לבריאות הציבור. אלפי המפגינים בבלפור ללא שמירה על ההנחיות, אינם מסוכנים לבריאות הציבור".

"העיקר מצאו את האשם ואת האדם המסוכן ביותר בישראל: האדמו"ר מויז'ניץ. האדמו"ר שהביע את כאבו מסגירת מוסדות החינוך לכלל ילדי ישראל, הגורמת לנזקים חינוכיים, נזקים עליהם אין חולק, הפך לאדם מסוכן. ועל ידי מי? על ידי מפלגת מרץ. מפלגה המדשדשת בסקרים והעומד בראשה, ח"כ ניצן הורביץ מכונה על ידי בכירים בתוך מפלגתו, כפי שפורסם ב'זמן ישראל': אנטיפת, רגזן, ממורמר, וכמי שלא בוחל בשקרים, וכפוליטיקאי המעדיף סיקור תקשורתי על פני מהות".

"אבל אם הוא חושב כי בהפצת שקרים הוא יצליח לקושש קולות בבחירות, הוא טועה. לא האדמו"ר מסוכן לבריאות הציבור. הם עצמם סכנה לבריאות הציבור. סגירת מוסדות חינוך והשתקת הבל פיהם של תינוקות של בית רבן, עליהם העולם עומד, זה סכנה לבריאות הציבור. המשך חילולי השבת במרחב הציבורי, הם סכנה לבריאות הציבור. כידוע, שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא".

"את המרץ הזה אי אפשר להכשיר. חציתם פה את כל הקווים. המפלגה שחרטה על עצמה את הדאגה לזכויות האזרח והפרט, התירה את דמו של האדמו"ר ושל הציבור החרדי כולו. איבדתם את הלגיטימיות להתבטא בגנות האלימות, ההסתה, הגזענות והפילוג. איבדתם את הזכות להילחם עבור זכויות מיעוטים. אי אפשר להסית לאלימות כנגד מיעוט אחד ולחרוט על דגלך זכויות מיעוטים אחרים".

"מרץ – הפכתם למפלגה של שנאה! איך אתם צועקים: בושה! בושה! בושה!", חתם טסלר בכאב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים