שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » טראמפ: "אם לא אנצח, ישראל תהיה בצרה"
לקראת השנה החדשה
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שוחח עם מנהיגי קהילות יהודיות לקראת ראש השנה ואמר כי אם ייכשל בבחירות לנשיאות ישראל תהיה בצורה גדולה • "אוהב את המדינה שלכם"
טראמפ מנופף לשלום מפתח המטוס | צילום: Tia Dufour, הבית הלבן

בשיחה עם מנהיגי קהילות יהודיות לקראת השנה העברית החדשה התייחס נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ליחסים עם מדינת ישראל ולהסכמי השלום עם איחוד האמירויות, תוך שהוא מבהיר כי הוא זקוק לתמיכתן של הקהילות היהודיות בבחירות לנשיאות שיתקיימו בעוד פחות מחודשיים.

"אנחנו מאוד מעריכים אתכם, ואנחנו אוהבים את המדינה שלכם. אנחנו במזרח התיכון בגלל ישראל", אמר טראמפ למנהיגים."זו באמת תקופה חשובה מאוד עבור מדינת ישראל וביטחונה, ואנחנו נעשה עבודה נהדרת", הוסיף.

במהלך השיחה הזהיר את טראמפ את מנהיגי הקהילות היהודיות מהאפשרות שהיריב, ג'ו ביידן', ינצח במירוץ לנשיאות: "מה שתעשו ב-3 בנובמבר יהיה חשוב מאוד, כי אם לא ננצח, ישראל תהיה בצרה גדולה. אם הצד השני ייכנס, אני חושב שזה יהיה סיפור אחר לגמרי. אני חושב שהם ינהגו בדיוק ההפך".

בהתייחס להסכם הגרעין עם איראן אמר טראמפ: "אני זוכר שביבי ניגש והתחנן בפניו, התחנן אליו עד כדי השפלה 'אל תעשו את העסקה עם איראן'. אובמה עשה את זה. יצאתי מזה, אבל הוא עשה את זה".

בהמשך, הביע טראמפ את אכזבתו מכך שמרבית הקהילות היהודיות בארצות הברית תומכות במפלגה הדמוקרטית. "מה שמדהים אותי באמת, ואני חייב להגיד לכם כי ראיתי סקר שבבחירות האחרונות קיבלתי 25% מקולות היהודים ואמרתי שיש לי חתן יהודי ובת יהודיה, יש לי נכדים יפים שהם יהודים. יש לי את כל ההישגים המדהימים האלה. אני נדהם מזה שזה כמעט אוטומטי שיהודים מצביעים לדמוקרטים", כך טראמפ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים