שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "ישראל תקפה" מטרות בלטקיה ומסיאף
דיווחים בסוריה
הטלוויזיה הסורית דיווחה כי אדם אחד נהרג ושישה נפצעו כתוצאה מהתקיפה. על פי הדיווחים, יעד התקיפה הוא מפעל לייצור פלסטיק, ושריפה פרצה במקום
תגיות:
תקיפה בסוריה | צילום: התקשורת בסוריה

כלי התקשורת הממלכתיים בסוריה דיווחו הלילה (בין שלישי לרביעי) על תקיפה ישראלית באזור מערב סוריה, בעיר החוף לטקיה. קודם לכן דווח שהטילים הישראליים שוגרו לאזור העיירה אל-חפה בלטקיה ואל אזור העיר מיסיאף במערב מחוז חמה, ומערכות הנ"מ הופעלו.

כמו כן, נמסר כי פיצוצים נשמעו בשמי האזורים של שתי הערים. בסוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א ובטלוויזיה הסורית עוד דיווחו כי במחסן שנפגע פרצה אש, וכי מאוחר יותר הכוחות הצליחו להשתלט עליה.

גורם צבאי סורי מסר לטלוויזיה הממלכתית כי בסביבות השעה 2:18 בלילה "ישראל ביצעה תקיפה אווירית מכיוון דרום-מערב לטקייה בכמה נקודות באזור החוף. מערכות ההגנה האווירית הופעלו והפילו את רוב הטילים". לטענת אותו גורם צבאי, מבדיקה ראשונית עולה כי בתקיפה נהרג אזרח ושישה אחרים נפצעו, בהם ילד ואימו.

בישראל מנהלים בחודשים האחרונים מעין "מלחמת צללים" נגד יעדים הקשורים לאיראן בתוך סוריה, כך על פי מידע שהגיע לסוכנות רויטרס ממקורות מודיעיניים מערביים. לדבריהם, מטרות התקיפות הן בעיקר מרכזי מחקר לפיתוח נשק ושיירות צבאיות המשנעות טילים מלבנון לסוריה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים