שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פגיעת רקטה במפעל בבאר שבע – אין נפגעים
המטחים נמשכים
נשמעו אזעקות בכמה יישובים בעוטף עזה, באזור נתיבות ומערב הנגב, ומאוחר יותר גם באזור אשדוד, אשקלון, גן יבנה, באר שבע, עומר, רהט והפזורה הבדואית
| צילום: מד"א

מטחי רקטות ופצצות מרגמה נורו היום (חמישי) מרצועת עזה לעבר דרום הארץ. נשמעו אזעקות בכמה יישובים בעוטף עזה, באזור נתיבות ומערב הנגב, ומאוחר יותר גם באזור אשדוד, אשקלון, גן יבנה, באר שבע, עומר, רהט והפזורה הבדואית.

בבאר שבע פגעה רקטה במפעל באזור תעשייה. נזק נגרם למבנה ולמכוניות חונות, אין נפגעים בגוף. במקומות נוספים בעיר נפלו רסיסים מיירוטי רקטות. לא דווח על נפגעים בגוף. באשדוד לא דווח על נפילות פרט לרסיסים מיירוטי רקטות.

המרכז הרפואי ברזילי טיפל עד כה, יומו ה-11 של סבב זה, ב-413 נפגעים, מהם 58 ילדים, ונכון לרגע זה מאושפזים בבית החולים 10 מטופלים, בדרגות פציעה שונות. בעקבות המטה האחרון התקבלו במיון המרכז הרפואי 9 נפגעים: עובד זק"א באשקלון שנפגע בירך בקבות ריצה לממ"ד. תושב אשקלון בן 32 שנפגע מרסיס בפניו. נפגע הדף מאשקלון בן 26. עובדת ברזילי שנחבלה ברגלה בזמן ריצה לממ"ד. אדם בן 33 שנפל מאופניים חשמליים בזמן אזעקה. תושבת אשקלון עם חבלה ביד, שתי תושבות האזור שנפלו ונחבלו ועובד זר עם חרדות.

כבאות והצלה לישראל מחוז דרום: "צוותי כבאות והצלה מחוז דרום פועלים במספר שריפות בשטחים פתוחים בעקבות נפילות באזור מועצה אזורית חוף אשקלון. יש לציין כי בשלב זה אין סכנה לישובים הסמוכים ולוחמי האש פועלים לכיבוי השריפות ולהשגת שליטה".

"צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת אשקלון פועלים בפגיעה ישירה בבית באזור אשקלון. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים וניתוק מקורות אנרגיה. כמו כן סורקים את העיר בעקבות הודעות על ככל הנראה פגיעות נוספות".

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל סגרה לתנועה את כביש 241 במקטע צ. אורים לכיוון צ. מעון עקב שריפת קוצים/ חורש (סמוך לפארק אשכול) וזאת עד שמצב הנסיעה יאפשר זאת בהתאם לתנאי הראות והבטיחות. ציבור משתמשי הדרך מתבקש להשמע להנחיות השוטרים ולנסוע בדרכים אחרות".

"במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות פגיעת רקטה במפעל באזה"ת בבאר שבע. שוטרים בהם חבלן משטרה הגיעו למקום. נגרם נזק, אין בשלב זה דיווח על נפגעים בגוף. אנו קוראים לציבור לנהוג עפ"י הנחיות השוטרים ופיקוד העורף".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים