שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » 'פרימרק' פתחה סניף בפראג
בשורה לתיירים
קמעונאית הביגוד הפופולרית פותחת סניף בעיר ונותנת למטיילים הישראלים סיבה נוספת לחזור ליעד שהם כל כך אוהבים
תגיות:
'פרימרק' | צילום: ויקיפדיה

רשת האופנה הפופולרית 'פרימרק' פתחה בסופ"ש האחרון סניף חדש וענק בפראג. מדובר בבשורה של ממש להמוני התיירים הישראלים המגיעים למקום, שעד היום נאלצו לנדוד למדינות אחרות בכדי להנות מחוויית הקנייה הייחודית ברשת 'פרימרק'.

כידוע, 'פרימרק' נחשבת לרשת אופנה מבוקשת במיוחד. הרשת, שתחתיה פועלים עשרות סניפים בארה"ב ואירופה, שומרת על מחירים נמוכים בעיקר בשל היכולת שלה בשינוע מהיר של הסחורה וחידוש מלאי האספקה במהירות. בחברה מתמקדים במכירות קמעונאיות ללא אפשרות קנייה באתרים מקוונים וזאת בניגוד לרשתות אחרות.

המטיילים החרדים, שעבורם פראג היא יעד מועדף מזה שנים רבות, ודאי ישמחו לשמוע כי סמוך לסניף החדש של פרימרק ניתן יהיה ליהנות מחוויית חופשה ייחודית וכשרה מהדרין במלון 'קינג דיויד'. המלון אהוב במיוחד על תיירים הרוצים להנות גם מחופשה יוקרתית וגם מרמת כשרות גבוהה.

כעת, עם פתיחת הסניף החדש, גובר הביקוש למלון היוקרתי, מספרים במלון על ביקושים גבוהים במיוחד לחודשים הקרובים, וממליצים למתלבטים למהר ולהבטיח לעצמם חדר לקראת פתיחתו המחודשת של המלון בעוד פחות מחודש.

חנויות הרשת כוללות מגוון רחב של מוצרים, ביניהם בגדי תינוקות וילדים, בגדי נשים, בגדי גברים, כלי בית, אביזרים, הנעלה, מוצרי איפור וטיפוח ואף קונדיטוריה. אסטרטגיית הפעילות של החברה מבוססת על מכירת בגדים במחיר נמוך במיוחד, מתחת למחירים הממוצעים, וכך מגדילה את מספר הלקוחות ומספר הקניות של הצרכן.

הדבר שמושך את הקונים הוא האיכות, המחיר והטרנדים האופנתיים שמוחלפים כל הזמן. החברה השיקה גם ליין מוצרי קוסמטיקה בשם "PS Pro", אשר זכה לתשבחות מצד בלוגרים רבים העוסקים בתחום מוצרי היופי הודות לאיכות הגבוהה והמחירים הנמוכים.

נכון לשנת 2019, רשת פריימרק כוללת מעל 350 חנויות הממוקמות ברחבי אירלנד, אירופה וארצות הברית. החנות הגדולה ביותר של פריימרק ממוקמת ברחוב מרקט בעיר מנצ'סטר שבאנגליה, ומשתרעת על שטח של כ-14,400 מ"ר על פני שלוש קומות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים