שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » קבוצת הרציג והורביץ זכו במכרז פינוי בינוי בעיר
קרית - ים
היקף המכרז הינו בסדר גודל של כ-900 מיליון שקלים. במתחם הקיים יש 101 יח"ד שעליהן ניתן לבנות 602 יח"ד סה"כ במגרש של 26.3 דונם
פרויקט נדל״ן | צילום: CBS


קבוצת הורוביץ בשיתוף עם קבוצת הרציג זכו במכרז פינוי בינוי של נציגות הדיירים בשכונת אגש בקריית ים. הקבוצה עתידה לבנות 602 יח"ד על בסיס 101 יח"ד הקיימות במגרש של 26.3 דונם.

הזכייה במתחם אגש 1,7 משותפת לקבוצת הורוביץ וקבוצת הרציג נדל"ן. היקף המכרז הינו בסדר גודל של כ-900 מיליון שקלים. במתחם הקיים יש 101 יח"ד שעליהן ניתן לבנות 602 יח"ד סה"כ. במידה והשבס יאושר ניתן לקבל תוספת של 20% נוספים שמביאים לעוד 120 יח"ד, סה"כ 722 יח"ד . שטח המחם הוא 26.3 דונם.

על פי התב"ע בתוקף ייבנו (ללא הקלות וללא שבס) סה"כ 117,637 מ"ר אשר יכללו בתוכם : סה"כ – 602 יח"ד כאשר יושבו כ- 101 יח"ד לדיירים . במתחם צפויים להבנות מגדלים מודרניים שניתן כמעט מכל קומה בהם להשקיף על הים. בשטחים הפונים לרח' להמן יבנו שטחי מסחר הכוללים מגוון שימושים עסקיים בין היתר בתי קפה ומקומות בילוי מתאימים כחלק מהאווירה התוססת והצעירה שתהיה לאזור.

השטחים הפתוחים המשותפים יהיו נגישים ויקשרו בין הרחובות כהשלמת מערכת שבילי הולכי רגל ואופניים של השכונה .

קרית ים הוקמה בשנת 1940 לצידי הכביש המחבר בין חיפה – עכו לים ביוני 1940. האדריכל פרופ' אלכסנדר קליין תכנן תכנית אב לקרית ים שבו הפריד בין חקלאות , מגורים , ותעשיה . התכנית כיום באה לטשטש את האיזור במטרה לייצר עירוניות ורחובות אטרקטיביים ובטוחים יותר. עיריית קרית ים באמצעות המנהלת העירונית להתחדשות עירונית קידמו תב"ע במס' אזורים בעיר.

חני הורוביץ, מנכ"ל ובעלים קבוצת הורוביץ, מסרה: "אני גאה ושמחה על בחירתם של הדיירים והמנהלת להתחדשות עירונות בקריית ים בקבוצת הורוביץ כמובילת הפרויקט במתחם אגש. זהו כבוד גדול עבורי להביא את את סטנדרט הבנייה של הקבוצה לעיר ולתושבים. קריית ים נמצאת בפריחה נדל"נית, אנו מאמינים בה מאוד ושמחים להיות חלק מהתנופה. הפרויקט שעתיד להבנות שם דגש על חיי הדיירים ורווחתם, ונפעל לקדם אותו בטווח הזמנים הטוב ביותר. קריית ים רחוקה ממימוש הפוטנציאל שלה, השכונה שתבנה תשביח את האזור ותשמור על הקרבה לים".


יהודה הרציג, מנכ"ל קבוצת הרציג נדל"ן, מסר: "אנו גאים ושמחים על השותפות עם קבוצת הורוביץ בפרויקט בקרית ם. שיתוף הפעולה בין החברות והחיבור ביניהן יביא את הפרויקט להצלחה ולטובת תושבי העיר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים