שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » אבד"ק אלעד עם כלל הקהילות בעיר
שַׁבָּת מַלְכְּתָא
הגה"צ רבי יעקב מרדכי הגר שליט"א יופיע, לראשונה מאז עלותו על כס הרבנות, לערוך את השבת בקרב בני הקהילות הק' בעיר, כל תפילה ב'שטיבל' אחר
הגה"צ אבדק"ק ויזניץ אלעד שליט"א באירוע של החסידות באלעד, עם אביו מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א

התרגשות בקרב בני קהילת ויז'ניץ באלעד, כאשר אבדק"ק אלעד הגה"צ רבי יעקב מרדכי הגר שליט"א יופיע, לראשונה מאז עלותו על כס הרבנות, לערוך את השבת בקרב בני הקהילות הק' בעיר, בשב"ק זו, פרשת שמיני.

מהוועדה המכינה נמסר: "היות וקהילותינו הק' מונות מספר קהילות של מאות אנ"ש בכל קהילה, לכן יחלוק אבדק"ק שליט"א את השבת בקרב כל בני הקהילות, כאשר בליל שב"ק יזכו ביהמ"ד 'ישועות משה' להופעתו הרב, ובצפרא דשבתא יזכו ביהמ"ד 'אמרי ברוך' לקבלו, ולשיעור פרקי אבות ותפילת מנחה הרב יגיע לבית המדרש לצעירים 'אהבת שלום'".

"הבאטע בליל שב"ק וכן סעודה שלישית ייערכו בביהמ"ד הגדול המרכזי 'צמח צדיק' שם יתאספו אלפי אנ"ש להתבשם מאורו של האורח הרם שליט"א".

בוועדה לקחו בחשבון את השתתפותם של מאות בחורי הישיבות השוהים בבתי הוריהם באלעד לרגל ימי 'בין הזמנים', ולכן הודיעו על הקצאת מקומות מיוחדים למאות בחורי הישיבות שיוכלו להשתתף גם הם בשבת המיוחדת בצל רב הקהילות.

בימים אלו שוקדים הוועדה המכינה על ההכנות האחרונות ומסדרים בדקדוק את פרטי התוכנית במהלך השבת, ואת סדרי האכסניות והסעודות לאורחים הרבים שיופיעו יחד עם האב"ד שליט"א.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים