שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אבי ניסנקורן התפטר מתפקידו כשר המשפטים
לאחר שהצטרף לחולדאי
לאחר שגנץ איים לפטרו ניסנקורן הקדים והודיע על התפטרותו • זוהר: "התפטרותו של ניסנקורן היא אירוניה, לו גנץ היה מפטרו בשבוע שעבר לא היינו עכשיו במערכת בחירות"
אבי ניסנקורן נשיא התאחדות המלונאים | צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת

לאחר האולטימטום שהציב בפניו יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ אשר קרא לו להגיש את התפטרותו בתפקידו כשר המשפטים בהקדם, הגיש אבי ניסנקורן לפני זמן קצר מכתב התפטרות לראש הממשלה נתניהו ולשר הביטחון גנץ:

במכתבו לנתניהו כתב ניסנקורן, כי "נוכח בקשתו של ראש הממשלה החליפי, הריני להודיעך על התפטרותי מתפקיד שר המשפטים".

במכתבו לגנץ כתב ניסנקורן, "המתקפה נגד שלטון החוק אינה ביקורת בונה ולא מאבק אידיאולוגי. זהו מאבק אישי, של אדם אחד, המבקש להדק את לפיתת החנק סביב צווארה של המערכת במטרה להלך עליה אימים משיקוליו המשפטיים האישיים.

"המציאות הזו מחייבת להוסיף ולעמוד על המשמר. במאבק למען הדמוקרטיה הישראלית, אין לנו ברירה אלא לנצח".

התפטרותו של ניסנקורן מגיעה לאחר שאמש התייצב לצדו של ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי כשה מכריזים על הקמת מפלגה חדשה "הישראלים" שתהווה אלטרנטיבה למצביעי המרכז שמאל.

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר הגיב להתפטרות ואמר, כי "התפטרותו המאוחרת של אבי ניסנקורן מתפקידו כשר המשפטים היא אירוניה. אם בני גנץ היה מקבל את עמדתי, ולא היה מתעקש לשמור על ניסנקורן בתפקידו, לא היינו במערכת בחירות והממשלה הייתה מתייצבת לכהונה של ארבע שנים מלאות. מסתבר שמלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים".

ח"כ שלמה קרעי אמר, כי "התפטרותו של ניסנקורן תיכנס לתוקף ביום שישי הקרוב, ה – 1.1.2021. באותו יום אמורות להיכנס לתוקף תקנות סדר הדין האזרחי שיפגעו בכולנו. גנץ יכול לעצור זאת! זה או הישג משמעותי של ניסנקורן לטובת הקליקה השלטת או הישג משמעותי של גנץ לטובת אזרחי ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים