שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » אבל כבד: הגאון רבי דוד פיינשטיין זצוק"ל
תורה חגרי שק
לקראת שבת התעטפה היהדות החרדית בארצות הברית באבל ויגון עם הסתלקותו של חבר מועצת גדולי התורה בארה"ב ובנו של בעל ה'אגרות משה' שהסתלק בגיל 91
הגר"ד פיינשטיין זצ"ל | צילום: חב"ד אינפו

עולם התורה בארצות הברית ובעולם כולו התעטף כולו באבל ויגון עם התפשטות הבשורה הקשה בערב שבת על הסתלקותו של חבר מועצת גדולי התורה בארה"ב, הגאון רבי דוד פיינשטיין זצ"ל, בנו של הפוסק הנודע רבי משה פיינשטיין זצ"ל, מחבר שו"ת 'אגרות משה'.

הגר"ד פיינשטיין זצ"ל, שנסתלק בגיל 91, זכה והעמיד תלמידים הרבה בהיותו עומד כאיש על העדה, בראש אחת הישיבות הגדולות בארצות הברית 'תפארת ירושלים' אותה קיבל מידיו של אביו הגדול שהקים והיה למייסד הישיבה, שם זכה להרביץ תורה לעדרים במשך עשרות שנים ולהעמיד דורות של תלמידי חכמים המפארים את עולם התורה בדורנו.

פשטותו וישרותו היו לשם עולם בקרב אלפי תלמידיו ומעריציו, כאשר נהג כל חייו בצניעות מופלגת וללא גינוני כבוד מיותרים מהם השתדל להתרחק כל השנים.

בימים האחרונים תקפה את הגר"ד חולשה שבעקבותיה אושפז בבית החולים, ביום שישי אף הוסיפו את השם 'חזקיהו' לרפואתו, בעוד רבבות אלפי פרקי תהילים נאמרים לרפואתו, אך בפניא דמעלי שבתא נגזרה הגזרה ונשמתו הטהורה עלתה לגנזי מרומים לקול בכיותיהם של תלמידיו הרבים.

מסע ההלוויה יתקיים ככל הנראה עם צאת השבת בארצות הברית בהשתתפות עשרות אלפים, כראוי למי שהיה לאחד מקברניטי היהדות החרדית בארצות הברית בעשרות השנים האחרונות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים