שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » המדריך המלא לחיסכון בביטוח המשכנתא
קניתם דירה?
רכשתם דירה חדשה? הרחבתם את הדירה שלכם? מזל טוב תתחדשו. שרוכשים דירה או מרחיבים דירה רוב האנשים עושים זאת בעזרת הלוואת משכנתא מהבנק
משכנתא | צילום: By Proxima Studio shutterstock

לפני שאתם מחליטים על המשכנתא אתם בטח מתייעצים בודקים ומשווים. ריבית, פריסת תשלומים ושאלות נוספות שמשפיעות על עלות ההלוואה שלכם. ואז רגע אחרי שאתם כבר החלטתם על המשכנתא, אתם מגלים שיש תוספת מחיר קטנה בדרך כלל ביחס למשכנתא אבל עדיין תהיה לה השפעה על התשלום החודשי שלכם והיא ביטוח דירה וביטוח חיים. הבנק דורש ממכם כתנאי לקבלת המשכנתא, לבטח את הדירה שלכם ולעשות ביטוח חיים.

יש אנשים שמשום מה בסעיף הזה, כבר לא בודקים לא משווים והולכים על ההצעה הראשונה שמציעים להם וחבל כי הם בדרך כלל משלמים יותר ולפעמים הרבה יותר ממה שהם צריכים לשלם עבור ביטוח.

אנחנו ב'ניו קום' אולי לא יכולים להוזיל לכם את המשכנתא שלכם, אבל כן יכולים להוזיל לכם את הביטוח משכנתא. ביטוח המשכנתא נעשה לדרישת הבנק שלכם, אתם לא חייבים לשלם עליו ביוקר. אפשר למצוא עבורכם את הביטוח הזול ביותר ולהפחית לכם את התשלום החודשי.

התחלתם לשלם את המשכנתא וההוצאות גדלו? אתם יכולים להפחית את ההוצאה על המשכנתא, באמצעות הקטנה של סעיף הביטוח.

איך עושים זה? זה פשוט מאוד. לוחצים כאן>>>> משאירים את הפרטים שלכם והמומחים של 'ניו קום' כבר מתחילים לעבוד עבורכם ולמצוא לכם את הביטוח משכנתא הזול ביותר.

שיהיה במזל טוב ושיהיה לכם יישוב טוב בדירה החדשה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים