שיתוף
תגובות
בריאות » אגדה של שינה – סדרת מזרנים חדשה של עמינח במחיר מבצע
מזרני עמינח
כולנו רוצים בריאות וצריכים סדר יום בריא ויעיל • מזרון טוב זה מזרון שאחרי השינה אתה מרגיש כמו חדש – מזרוני עמינח זו הבחירה הנכונה שלכם לפסח
מזרני עמינח | צילום: יח"צ

קניית מזרון חדש היא אחת ההחלטות הכי חשובות שתעשו פעם ב-10 שנים. הבחירה במוצר הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל בין שינה איכותית וטובה, שאחריה תקומו בבוקר רעננים ומלאי מרץ, לבין שינה נוראית שכל הלילה התהפכתם מצד לצד, התעוררתם כמה וכמה פעמים וקמתם בבוקר עם תחושה שהגב זועק לעזרה.

לקראת חג הפסח נרשמת עלייה בדרישה למזרני איכות. לא רק בשל העובדה שאנשים מחדשים ומחליפים רהיטים ומוצרי צריכה בבית, אלא גם בשל הרצון להרגיש טוב יותר. לאחר חודש אינטנסיבי שבו עומדים במשך שעות על הרגליים, מאמצים את הגב ואת הברכיים, כל מה שאנחנו מבקשים הוא לישון טוב בלילה, כדי לאגור כוחות ולקום חזקים יותר וליהנות מחג חירות. 

חברת 'עמינח', הוותיקה והמקצועית ביותר בתחום עולמות השינה, מפתחת ללא הרף פתרונות לשינה בריאה ואיכותית ומייצרת את המזרנים המקצועיים והייחודיים ביותר בשוק. חברת עמינח שהולכת לכל אורך הדרך יד ביד עם הציבור החרדי, דואגת אף למחירים שווים על מנת שכל אחד יוכל ליהנות ממזרן איכותי.

ועכשיו לקראת חג הפסח נמכרת סדרת המזרנים החדשה של עמינח במחירי מבצע וזה הזמן המושלם להתחדש ולהתחיל לישון טוב, לדוגמה: זוג מזרני ספיר במחיר של 2,990 ₪ בלבד, זוג מזרני יהלום במחיר של 3,490 ₪ בלבד! (2 מזרנים במידה של 80/190 ס"מ).

מזרני עמינח נחשבים למזרנים הטובים ביותר כבר מעל 70 שנה. המסורת עוברת מדור לדור, מסבא וסבתא להורים ולנכדים, או לפחות אצל כל מי שמבין את חשיבות המזרן עבור איכות השינה ובריאות הגב והגוף כולו. בפסח הזה תרשו לעצמכם להרגיש בני חורין, לישון טוב ולפרגן לעצמכם את המזרנים המצוינים של עמינח.   

לא מתפשרים על הטוב ביותר לגוף ולנשמה, לישון טוב – לחיות טוב עם מזרוני עמינח.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים