שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אדאג לשמור על הסטטוס קוו – צאו להצביע"
נתניהו לתקשורת החרדית
רה"מ: "השותפות עם החרדים היא שותפות טבעית. עיני לא צרה במפלגות החרדיות ואני בעד שיקבלו כמה שיותר. מי שרוצה להצביע למפלגות החרדיות, שיעשה זאת בלב חפץ"
בנימין נתניהו | צילום: ערוץ 20

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב בראיון ל'קול חי' כי "אדאג לשמור על הסטטוס קוו. הבאתי רפרומות בגיור שהיו מקובלות על הרב עובדיה ופסיקת בג"ץ יוצרת הפרת איזון. לא נוכל לממש אף שינוי אם לא יהיו לנו 61. אסור שיקרה מצב כזה. אם התכוונתם להישאר בבית צאו להצביע".

"השותפות עם החרדים היא שותפות טבעית. אני קורא פרשת שבוע בכל שבת, וזו לא הצגה. ההתקפות של ליברמן נגד החרדים הם ארסיות. הרבנים של החרדים יצאו באופן אחראי וקראו לשמור על ההנחיות. לעומת זאת ראיתי הפרות גדולות במגזר החילוני, הם בקושי קיבלו איזכור בתקשורת".

"עם הליכוד, ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית אנחנו יכולים לעבור את ה-61. שמעתי את דרעי אומר שיש שאננות. אתם רוצים ממשלת רוטציה של בנט ולפיד עם ליברמן? זה אסון מבחינה לאומית".

בראיון ל'קול ברמה' אמר נתניהו כי ״לחזק את סמוטריץ׳ זה גם האינטרס של המפלגות החרדיות, כי בלעדיו אין לכם אותי. עיני לא צרה במפלגות החרדיות ואני בעד שיקבלו כמה שיותר. מי שרוצה להצביע למפלגות החרדיות, שיעשה זאת בלב חפץ. אבל אנחנו חייבים שהציונות הדתית תעבור כי זקוקים ל-4 מנדטים שלהם, זה לא ברור שיעברו את אחוז החסימה״.

״אנחנו התחייבנו אחד לשני להישאר יחד אחרי הבחירות בכל מצב, וגם אני מתכוון לקיים את זה", הצהיר נתניהו. על האפשרות לעריקים אמר כי ״אני לא יכול לפרט אבל זאת אפשרות שקיימת. אני מניח שזה יקרה גם מכחול לבן״.

על התפרקות הממשלה אמר רה"מ כי "דרעי חשב שגנץ יכבד את הההסכמים, אבל מהרגע הראשון הוא הפר אותם ברגל גסה ולכן דרעי לא יכול להיות אחראי לזה, כשצד אחד מפר ישר בהתחלה״.

הוא תקף את ימינה: ״בנט טעה בעצם זה שהוא פיצל את הימין וזה מה שהתקשורת מנסה לעשות כרגע. יש בין 70 ל-80 מנדטים לימין, ליברמן לקח חלק ואותו דבר יכול לקרות עם גדעון ובנט״

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר בפורום קול חי כי "יש תחושה של יציאה לחירות, לפני חג הפסח. בתור שר הבריאות הייתי רואה את הנתונים, ונכנס לדיכאון. עכשיו, כבר עשרה ימים יש ירידה של התחלואה. עדיין הנגיף רודף אותנו, אבל בעז"ה המצב משתפר. האמירה של נתניהו ש"הקורונה מאחורינו" נכונה, אנחנו יוצאים משם".

"הפסיקה של בג"ץ היא חסרת אחריות. הם מצערבים לנו בבחירות. אני שמח שגדולי הדור משתפים פעולה איתנו. הרופאים הגיעו להסביר להם. והם פסקו שלפי ההלכה צריך לשמור על ההנחיות. וחשבנו שגם עכשיו, יסבירו לבג"ץ את הנתונים והם יסכימו איתנו. הם פסקו בחוסר אחריות".

"לא עושה השוואות בין היחס לציבור החרדי במשרד, כשאני הייתי לבין שליצמן היה. כשנכנסתי לתפקיד, אז היה לי קל ללכת לערוץ 12 ו- 13, ולהגיע למיליונים. אבל ידעתי שאני רוצה להגיע לכל המגזרים. ולכן הלכתי ביחד עם הרופאים לרבנים. בלי השיתוף פעולה שלכם, לא היינו מגיעים לתוצאות הטובות האלו".

"אני מתפלל שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא. בתקופות שונות, אם לא הייתי שומע ליד הבית שלי קולות של הפגנות, הייתי חושב שקרה משהו. היום אנחנו נמצאים במצב טוב. היה לנו אנשים בממשלה שרצו למנוע מאיתנו את החיסונים. כשמשגעים לי את השכל, אני מרים לנתניהו טלפון, והוא מסדר מיד הכול. וגם בכלכלה אנחנו מרימים את ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים