שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אדלשטיין: "מבחינתי אין הבדל בין בתי חולים"
מאבק בתי החולים
שר הבריאות אדלשטיין במאהל מנהלי בתי החולים הציבוריים: "מבחינתי אין הבדל בין בתי חולים ציבוריים, ממשלתיים או של קופות החולים – צריך לטפל בכולם"
יולי אדלשטיין | צילום: באדיבות המצלם

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ביקר היום (רביעי) במאהל המחאה של מנהלי בתי החולים הציבוריים בירושלים. השר הקשיב לטענות מנהלי בתי החולים ואמר: "אמרתי בתחילת תפקידי במשרד הבריאות שאני מניח שאם נשאל מאושפזים אם הגיעו לבית חולים ציבורי, ממשלתי או של קופת חולים, רובם לא יידעו את התשובה. אנחנו אותה מערכת".

"לא פשוט לי. לא בגלל שאני שר בממשלה, אלא כי אני רואה את הבעיה האמיתית שקיימת ונטפל בזה. כמו שאתם יודעים בחודשים האחרונים אנחנו פועלים כדי לפתור את הבעיות. אנחנו מדברים עם האוצר מתוך רצון להגיע לפתרונות. אנחנו במומנטום, אמשיך במאמצים שלי ומקווה שנביא גם לתוצאות", אמר אדלשטיין.

פרופ׳ עופר מרין, מנכ״ל שערי צדק, אמר במפגש: ״כל דקה, כל שעה, כל יום, שבו יושבים פה באוהל 7 מנהלי בתי חולים, שאחראים לבריאותם של 2 מיליון אזרחים בשיא הקורונה, במקום להיות עם הצוותים והחולים – זו בושה למדינה. ארבעה ימים אנחנו פה, ואף אחד לא מנהל איתנו משא ומתן. שערי צדק לא שילם מיסים ב-15 לחודש, כי אין לנו יותר כסף. לא נקבל שום פתרון פלסתר ולא פחות מפתרון לשנתיים״.

פרופ פהד חכים, מנהל בית החולים האנגלי בנצרת: ״זו בושה למדינת ישראל שאתם שולחים אותנו לקושש תרומות כדי להציל חיים. אין לכם מערכת בריאות בירושלים או בנצרת בלעדינו. אני לא יכול להסתכל יותר בעיניים של העובדים שלי או של המטופלים שלנו. ייבשתם את מערכת הבריאות. אני מוכן להחזיר את המפתחות מחר בבוקר. שר האוצר צריך להתבייש שאנחנו צריכים לעמוד פה בחוץ, תחת ממטרי ברד, ב-4 מעלות, במקום לטפל במטופלים שלנו. אנחנו קוראים לראש הממשלה – בוא! בוא תפתור את המשבר. 2 מיליון אזרחים זקוקים לשירותי בריאות ראויים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים