שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אוחנה יציג את מועמדיו לתפקיד המפכ"ל
לאחר הנחיית מנדלבליט
לאחר שאמש הנחה היועץ המשפטי לממשלה את השר לביטחון פנים להכריז על זהות מועמדיו לתפקיד המפכ"ל עד סוף החודש, רשימת המועמדים תתפרסם ככל הנראה כבר היום
אמיר אוחנה | צילום: גדעון שרון, לע"מ

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה צפוי ככל הנראה להציג כבר היום את המועמדים מטעמו לתפקיד מפכ"ל המשטרה.

ההערכות הן כי אוחנה יציג מספר מועמדים לתפקיד ובהם ניצב בדימוס יורם הלוי, לשעבר מפקד משטרת ירושלים, ניצב דורון ידיד, המפקד הנוכחי של משטרת הבירה, ניצב שמעון לוי, מפקד מחוז צפון – ואולי אף ייבחר השר במפתיע למנות לתפקיד את ניצב יעקב שבתאי, מפקד משמר הגבול. כך מדווח משה נוסבאום.

כזכור, אתמול הנחה היועץ המשפטי לממשלה את השר אוחנה להכריז עד סוף החודש על המועמד שלו לתפקיד המפכ"ל, זאת בהתאם להחלטת בג"ץ בסוף השבוע לאחר הדיון בעתירה שהוגשה נגד אי מינוי מפכ"ל למשטרת ישראל.

בסביבת מנדלבליט אף הוסיפו וציינו, כי באופן חריג, גם אם הכנסת תפוזר והממשלה תוגדר כ'ממשלת מעבר' אשר אז על פי החוק אין לעסוק במינוי בכירים, הרי שהפעם בשל חלוף הזמן הרב מאז סיים המפכ"ל הקודם רוני אלשיך את תפקידו ובהינתן החלטת בג"ץ מסוף השבוע, לא תהיה מניעה לעסוק במינוי המפכ"ל הבא.

כזכור, בשנתיים האחרונות מוביל את משטרת ישראל המפכ"ל הזמני דודי כהן המכהן כמ"מ, זאת בשל מערכות הבחירות התכופות שנערכו בישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים