שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אושר התקציב למועצות הדתיות
לאחר שנתיים
מעיון בנתונים שהוגשו לוועדת הכספים עולה כי במרבית המועצות הדתיות אחוז ההשתתפות של הרשות המקומית נשמר וסך התקציב לא השתנה
מתן כהנא | צילום: דני שם טוב. דוברות הכנסת

ועדת הכספים אישרה הבוקר (שלישי) את תקציב המועצות הדתיות לשנת 2021. "אישור תקציב המועצות קריטי לאספקה סדירה ומיטבית של שירותי הדת בישראל ראוי לציין כי הנטל התקציבי מחולק באופן דיפרנציאלי כך שרשויות חזקות משתתפות יותר מרשויות חלשות כלכלית", אומר מנכ"ל המשרד לשירותי דת מר שמעון מוני מעתוק.

במסגרת אישור התקציב אישרה וועדת הכספים את המלצות הצוות המקצועי לקביעת סכום ההשתתפות המיוחד בהוצאות התקציב של המועצות הדתיות המשמעות של אישור המלצה זו שאחוז ההשתתפות של הרשות המקומית בתקציב המועצה הדתית משתנה מרשות לרשות בהתאם לאמות המידה שכללו: כמות תושבים, מעמד חברתי כלכלי של הרשות, מענקי איזון, ועוד. הוועדה הורכבה מנציגי השרים אוצר, פנים ושירותי דת.
 
מר שלמה תנעמי יו"ר חבר המועצות הדתיות אמר: "ברצוני להודות לשר לשירותי דת מתן כהנא ולמנכ"ל המשרד מר שמעון (מוני) מעתוק ששמרו על תקציב המועצות הדתיות ומנעו קיצוץ בתקציב המשרד. התקציב יאפשר את המשך העשייה הברוכה בשירותי הדת במועצות הדתיות".

מעיון בנתונים שהוגשו לוועדת הכספים עולה כי במרבית המועצות הדתיות אחוז ההשתתפות של הרשות המקומית נשמר וסך התקציב לא השתנה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים