שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אושר מינויו של ח"כ טאהא ליו"ר ועדת הפנים
ועדת הכנסת
חברי הכנסת שמחה רוטמן, שלמה קרעי ואורית סטרוק התנגדו להצעה בטענה כי ח"כ ווליד טאהא הינו נציג של מפלגה תומכת טרור
חברי הכנסת ווליד טאהא ומנסור עבאס | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך החליטה להמליץ לוועדת הפנים והגנת הסביבה לבחור בח"כ ווליד טאהא מסיעת רע"מ כיו"ר הוועדה, במקום ח"כ סעיד אלחרומי שהלך לעולמו בחודש שעבר.

חברי הכנסת שמחה רוטמן, שלמה קרעי ואורית סטרוק התנגדו להצעה בטענה כי ח"כ ווליד טאהא הינו נציג של מפלגה תומכת טרור.

ח"כ ווליד טאהא (רע"מ) אמר ש"לחברי כנסת יש בעיה עקרונית של חלוקת ההשפעה והמשאבים עם הציבור הערבי. אלו אנשים חשוכים שחיים בעבר. אנחנו אזרחים שחיים על אדמתנו שנבחרנו ע"י ציבור ששלח אותנו לכנסת, אני לא שמח על קבלת התפקיד עקב אובדן חבר יקר. אני ינהל את הוועדה בצורה ממלכתית. כל הנושאים יטופלו באופן מקצועי ללא משוא פנים. אני לא שייך לאנשים גזעניים אני בז להם ולא מתייחס לדבריהם".

ההצעה אושרה בתמיכת שישה חברי כנסת מול התנגדותם של ארבעה חברי כנסת.

כ"כ, הוועדה החליטה כי הדיון ביום שני י"ב בחשוון תשפ"ב 18 באוקטובר 2021, יחל בשעה 17:00 במקום בשעה 16:00, מאחר וביום זה הכנסת תציין את הירצחו של ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז"ל.

בנוסף, הוועדה החליטה כי הצעת חוק מסגרות תקציב המדינה לשנים 2021-2022 המדינה, והצעות חוק תקציב המדינה לשנים 2021-2022 המדינה, הועברו לדיון בוועדת הכספים לצורך הכנתם לקריאה שניה ושלישית.

יו"ר הוועדה ח"כ ניר אורבך הודיע כי ההצבעות על פיצול הצעת חוק התוכנית הכלכלית, והצעת חוק ההתייעלות הכלכלית לדיון בוועדות השונות, ייערכו ביום ראשון ו' בתשרי בשעה 09:00 בבוקר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים