שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אושר מינוי גיל סגל לתפקיד מנכ"ל הכנסת
בועדת הכספים
ועדת הכספים אישרה את מינויו של מר גיל סגל לתפקיד המנהל הכללי של הכנסת: "מאמין שנעבוד בשיתוף פעולה ונביא החלטות טובות לכנסת וליושביה"
תגיות:
גיל סגל | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ועדת הכספים הזמנית, בראשות ח"כ אלכס קושניר אישרה את מינויו של גיל בהתאם לסעיף 12 ולסעיף 41 לחוק שירות המדינה (מינויים), התשי"ט – 1959. סגל כיהן בעבר בתפקיד מנכ"ל מפלגת יש עתיד.

יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי: "אני מתכבד להציג את המנכ"ל המוצע, שירתנו יחד בוושינגטון, גיל הוא סגן אלוף במילואים. כרגע הוא מוותר על תפקידו בסוכנות ועל שכר גבוה יותר והוא בא לשרת איתי. אני משרת איתו שנים רבות ויש לו ניסיון רב. בבחירה חשבתי על הראשון לנהל את הבית הזה לפי תפיסת עולמי, נשמור על שני חלקי הבית, אין פה שינויים מרחיקים. אני מבקש את הצבעתכם כדי לקבל את גיל כמנכ"ל הכנסת, לא עשינו שום מהלך שפוגע בעובדים אחרים, כולל עובדים מתוקף תפקידי אמון שטבעם להתחלף, השתדלנו כמיטב יכולתנו לא לפגוע בעובדים, אני איש של אנשים. כל העוזב את תפקידו יקבל את המגיע לו. האיש הוא איש ראוי, הוא ינהל את הכנסת ביד רמה, יספק את השירותים לכל חלקי הבית, לכל ועדות הכנסת, אני מצפה ומקווה שזה יהיה מקובל על כולכם".

ח"כ דוד ביטן: "אין לי ספק שהמנכ"ל יעשה את העבודה שלו בצורה הוגנת, בהצלחה גם ליו"ר הוועדה. אני מקווה שתשנו את המדיניות לגבי מה שאתם עושים לגבי האופוזיציה, תאטו קצת את הקצב, צריך לשמור גם את האופוזיציה וגם את הקואליציה".

ח"כ איתן גינזבורג: "מי שמכיר את גיל יודע שהוא גם איש של מילה וגם איש של מעשה. תמיד יש לו דלת פתוחה והוא שמח לשמוע ולהשמיע, הוא תמיד פועל לגופו של עניין. יו"ר הכנסת, המינוי הראשון שלך מוצלח ביותר, פתיחה טובה לכנסת החדשה. אני מאחל לך הצלחה רבה".

ח"כ אוסאמה סעדי: "גם אני מכיר את גיל המון שנים, מוועדת הבחירות שהייתי בה עוד לפני היותי חבר כנסת, הוא אדם מתאים ביותר לתפקיד החשוב הזה. מגיעה גם מילה טובה למנכ"ל היוצא, סמי בקלש. אנחנו בעד גיל, אבל אפשר לחשוב על אי החלפת תפקיד של מנכ"ל כנסת, במיוחד בתקופות שלא הגיעו ל-4 שנים".

ח"כ משה גפני: "אני מאחל לך הצלחה כיו"ר ועדת הכספים, לא נוח לי הדיון הזה בגלל החברות שלי עם יו"ר הכנסת. אני חייב להגיד את הביקורת כי עברנו כמה וכמה חילופים של מנכ"לי כנסת, חלק מהם הייתי יו"ר פה וחלק חבר. זה לא התנהל בצורה הזו. בחילופים הקודמים אפשרתי כמעט שבועיים למנכ"ל הקודם להסתגל עד שהוא יוצא. בכל זאת אנשים באו לעבוד, המנכ"ל שאמור להתמנות יושב עם גורמים במנגנון הכנסת ומדבר איתם על סדרי עבודה עוד לפני החילופים. נכון שמי שמתמנה ליו"ר הכנסת יכול למנות מנכ"ל, אבל יש דרך והיא נעשתה בעבר. אמרו לי שהמנכ"ל הנוכחי הוא בחור טוב, אבל אני חושש שזה טעם גדול לפגם. המנכ"ל הקודם היה תקופה קצרה אבל הוא שירת נאמנות את כל חברי הכנסת ואני משבח אותו על כך".

ח"כ אחמד טיבי: "למנכ"ל היוצא היו יחסים מצוינים עם כל חברי הבית, הוא עשה את העבודה באחריות רבה, עם יחסי אנוש מעולים, עזר לכל חברי הכנסת מכל סיעות הבית, לכן אני מרגיש צורך לומר לו תודה והצלחה רבה. גיל – אני מאחל לך הצלחה בתפקיד הרגיש והחשוב הזה, יש לך בוס מעניין שהיה ח"כ מעורב מאוד בוועדת הכספים. אני סמוך ובטוח שתדע לתקשר עם כל חלקי הבית הזה, על הצד הטוב ביותר".

ח"כ מיכל וולדיגדר: "אני רוצה לקוות שהממשלה תצליח לטפל בנושאים שעומדים לפתחנו. ביקרתי אצל משפחתו של דסטאו ביסט שנפטר מפצעי דריסה של פורעים ערבים, עד היום המשטרה לא תפסה את המפגעים, המשפחה מודרת, לא מספרים להם שום דבר, אני רוצה לקרוא לשר הנכנס ולמשטרה לתפוס את המפגעים ולהעמידם לדין".

ח"כ יבגני סובה: "אני מכיר את גיל 8 שנים מעבודה משותפת, מדובר באיש יקר ובמנהל מצוין, אני מאחל לך הצלחה".

ח"כ ינון אזולאי: "ברכות למנכ"ל היוצא, סמי. מה שהיה מיוחד אצלו, הוא תמיד היה בשטח, תמיד ידע מה חברי הכנסת צריכים, מה הם רוצים. היחס האישי לכל אחד מעובדי הבית, כדאי לקחת את זה כדוגמא למנכ"ל הנכנס, שיהיה בהצלחה".

ח"כ נירה שפק: "אני מאחלת לגיל הצלחה. מהכירות אישית, אני בטוחה שתעשה הכל כדי שהבניין הזה יתנהל על הצד הטוב ביותר. אתמול הייתה עצרת 7 שנים למערכת צוק איתן, אני מאוד רוצה שאירועים כאלה יבואו לביטוי במשכן וזו אחת המשימות שאני רוצה שתעשה".

ח"כ מאיר יצחק הלוי: "כילד ירושלמי הייתי עד לבניית הכנסת, כבר אז הייתה לי הדרת כבוד לבית הזה, מעין משכן קודש, ואני מתחנן בפניכם, תעשו הכל כדי להשיב את אותה הדרה לבית הזה".

יו"ר ועד העובדים בכנסת, הודיה קין: "אני רוצה בשם כל עובדי הכנסת לברך אותך המנכ"ל הנכנס, עדיין לא נפגשנו אבל שמענו רבות עלייך ועל פועלך, אני רוצה שנמשיך מסורת של שיתוף בין ועד העובדים להנהלת הכנסת, ברוב המקרים טובת הארגון והעובדים עומדים בקנה אחד. אני רוצה לברך את מר סמי בקלש, הוא סיים שנה בכנסת, שנה קשה של קורונה, אני יכולה לציין את האנושיות ואת היכולת לראות את העובדים בגובה העיניים, ואת הפיתוח של העובדים, גם בשנה של קורונה. ועדת הכספים כוועדת שירות, ידעה בעבר גם מחלוקות שהגיעו לשולחנה, בין הנהלת הכנסת לעובדיה, ואני רוצה להודות לחברים וגם לח"כ גפני, על הגיבוי שנותנים פה בשולחן הזה לעובדים ןעל הדלת הפתוחה תמיד".

המנכ"ל הנכנס גיל סגל: "אני מודה ליו"ר הכנסת תודה אישית, אנחנו הולכים יחד שנים רבות ואני מאמין שאצדיק את האמון שניתן לי. אני מאחל לכנסת שהחלטותיה יעברו ברוב מוחלט כזה. הבית הזה לא זר לי, אני מסתובב במסדרונות שנים רבות ואני מאמין שאדע לקבל את ההחלטות הנכונות". סגל פנה ליו"ר ועד עובדי הכנסת הודיה קין ואמר: "ההון האנושי חשוב לי ואני מכיר אותו מתפקידיי הקודמים". לאחר מכן פנה לכלל הנוכחים: "אני מאמין שנעבוד בשיתוף פעולה ונביא החלטות טובות לכנסת וליושביה".

גיל סגל, מיקי לוי ואלכס קושניר | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
גיל סגל | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
גיל סגל, מיקי לוי ואלכס קושניר | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
גיל סגל ואלכס קושניר | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
גיל סגל | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
מיקי לוי וגיל סגל | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים