שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » אחרי הבננות הגיע תור התיק מאריזת קורנפלקס
אופנה ממוחזרת
אם חשבנו שתיקים מבננות זה מקורי, קיבלנו תיקים מאריזות קורנפלקס, אוראו, שקיות קניות מחנויות אופנה ואפילו מארזי בירות • אופנה שמשלבת מחזור
תגיות: ,
תיקים מאריזות קורנפלקס ממוחזרות | צילום: camera60studio, אינסטגרם

בני הזוג קיארה ריביטוסו ומתאו באסטיני ממילאנו, עובדים כמפתחי מוצר ומעצבי אופנה. הם מצאו דרך לשלב את נושא המחזור ושמירת כדור הארץ לחיבתם לאופנה.

בעמוד האינסטגרם שלהם, הם העלו אריזות של מותגי מזון מובילים או שקיות קניות, אותם הפכו לתיקים שנראים כמו תיקים מבית היוצר של בתי אופנה מובילים כמו פראדה ודיור. בעקבות התמונות שהעלו, פנו אליהם ממגזין ווג וביקשו לראיין אותם על יצירתיות מפתיעה ומקורית.

בין היתר, אפשר למצוא בחשבון שלהם את תיק האוכף המפורסם של דיור עשוי מאריזות קורנפלקס קלוגס או אריזת אוריאו, תיק הניילון של פראדה עשוי מאריזה שהגיעה במשלוח של אמזון, התיק הידוע של בוטגה ונטה עשוי משקית קניות של Suprem, תיק מזוודה של לואי ויטון מאריזה של בירות הייניקן ועוד.

כזכור, לאחרונה פרסמנו כאן במדור, על תיקי האופנה היוקרתיים העשויים מבננות וזכו לפרסי עיצוב נחשבים בעולם. הבננטקס מופק מאבאקה, זן בננה שגדל באופן טבעי בפיליפינים ופירותיו אינם ניתנים לאכילה, אם כי ניתן להפיק מהם סיבים חזקים מהגבעול המעובה שמשמש כגזע של צמחי הבננה. במשך שנים השתמשו בסיבים הללו לייצור טקסטיל, וכיום הם מהווים חומר גלם בעיקר למוצרי נייר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים