שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » אחרי הנטישה: וואטסאפ דוחה את השינוי
בחזית מדיה
פייסבוק חזרה בה, לעת עתה, מהדרישה לקבל גישה אל המידע של משתמשי אפליקציית ההודעות. "שמענו מהרבה אנשים כמה בלבול יש סביב העדכון החדש שלנו"
וואטסאפ ופייסבוק | צילום: ALensAndSomeLuck, שאטרסטוק

לאחר מספר ימים של ביקורת חריפה בעולם בעקבות שינוי המדיניות של וואטסאפ, הודיעה החברה שהיא דוחה את השינויים החדשים שבין היתר כללו שיתוף מידע עם יתר הפלטפורמות שבבעלות חברת האם פייסבוק והיו אמורים להכנס לתוקפם ב-8 בפברואר.

בהודעה רשמית לתקשורת מסרה פייסבוק: "הבנו כמה בלבול יש סביב העדכון האחרון". עוד הבהירו בחברה – בניגוד לאיום הקודם שלה – כי "אף חשבון של משתמש לא יימחק או יושהה ב-8 בפברואר", והתחייבו כי עד 15 במאי לא יהיו שינויים במדיניות הפרטיות.

בבלוג הרשמי של וואטסאפ נכתב כי "אנו רוצים לסייע לכולם להבין את העקרונות שלנו ואת העובדות". לצד הדחייה במועד אישור תנאי השימוש החדשים, ביקשה החברה להבהיר כי מדיניות שיתוף המידע החדשה רלוונטית עבור מי שמנהלים תקשורת עם חשבונות עסקיים בוואטסאפ.

"היה הרבה מידע שגוי שגרם לחשש ואנחנו רוצים לעזור לכולם להבין את העקרונות שלנו ואת העובדות", הוסיפו בוואסטאפ. החברה הדגישה כי תפעל לספק הסברים ברורים יותר למשתמשים, כאשר המטרה העיקרית "לתת לאנשים לבדוק את המדיניות החדשה בקצב שלהם".

ווטסאפ נרכשה ב-2014 על ידי פייסבוק תמורת 19 מיליארד דולר, ובשנים האחרונות הטמיעה הצפנה מקצה לקצה, במהלך שנראה כמו ניצחון בכל מה שקשור לשמירת פרטיות המשתמשים. עם זאת, ב-2016 אפשרה למשתמשים לשתף מרצונם את חלק מהמידע, ולהעבירו לפייסבוק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים