שיתוף
תגובות
בריאות » כושר ואיכות חיים » איך חומקים מהתפריט של חנויות הרחוב?
כושר ותזונה
זהו לא נותר כל ברירה מלבד לפנות אל חנויות הרחוב ומה שיש להם להציע – תפריט גדוש 3 ארוחות ביום החל מפיצות וטוסטים וכלה בשווארמה ומבחר בשרים תעשייתיים
תגיות:
שווארמה | צילום: Den4is, שאטרסטוק

האביב כבר כאן, וחג הפסח בפתח. הימים מתהפכים, הלילות מתקצרים. וזה הזמן שהרבה אנשים אומרים לעצמם: זהו לא נותר כל ברירה מלבד לפנות אל חנויות הרחוב ומה שיש להם להציע – תפריט גדוש 3 ארוחות ביום החל מפיצות וטוסטים וכלה בשווארמה ומבחר בשרים תעשייתיים.

ומכיון שהאוכל הזה לא נותן תחושת שובע ממושכת, נכנסים גם ים של חטיפים לתמונה, בטח כשצריך לסיים בדיוק חבילת עוגיות שנשארה מפורים… חוטפים מכל הבא ליד ומכניסים את הגוף לתקופה של של דחיסת אוכל.

נשמע מוכר? בטח! נשמע מלהיב? כנראה שלא! האם קיימת בכלל אופציה נוספת לימים שכאלה???

הדבר הנכון לעשות בתקופה כזאת קודם כל, הוא להקפיד על סדר יום ואכילה מסודרת עד כמה שניתן. גם אם קמתם ב9 אל תדחו את ארוחת הבוקר ל1 בצהריים, ואם מצאתם פתאום את השעון ב2 בלילה אל תתיישבו על ארוחת אשמורת.

דאגו לצמצם כמה שניתן את טווח שעות האכילה, שיכולה גם לכלול ארוחות בחוץ וכדו׳ אך זאת עדיין לא מחויבת להיות דווקא מנת צ'יפס מטוגנת עמוק, לבריאות יש גם מה להציע לנו בכדי שנכניס לתפריט בצורה מסודרת את הדברים החשובים לגוף כמו ירקות חלבונים פחמימה ועוד.

חפשו את מה שיגרום לנו את תחושת השובע האמיתית ולאורך זמן, זאת שתוכל לתת אנרגיות טובות למשך היום. גם בפלאפל כדאי להוריד מעט מהכדורים לטובת הסלט – לחפש את התו הירוק בכל מקום ובכל השנה תמיד..

ישראל וייס הוא מאמן כושר ותזונה בפנימיית קרית הילד ירושלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים