שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » איראן מכחישה: אנחנו לא מתערבים בבחירות בארה"ב
המירוץ לנשיאות
לאחר שראש המודיעין הלאומי התריע מפני אינדיקציה להתערבות של רוסיה ואיראן בבחירות לנשיאות, איראן מכחישה: "אנחנו לא מתערבים בבחירות במדינות אחרות"
דגלי ארה"ב ואיראן | צילום: danielo, שאטרסטוק

בתדרוך לעיתונאים שקיימו הלילה ראש המודיעין הלאומי ומנהל הבולשת הפדרלית, התריעו השניים מפני ניסיונות להתערבות במערכת הבחירות של איראן ורוסיה.

בדברים שנשא בתדרוך חשף ראש המודיעין ג'ון רטקליף, כי מתרבים הסימנים לכך שלרוסיה ואיראן אינטרס להתערב בבחירות בארצות הברית שיתקיימו בעוד שבועיים, בניסיון להשפיע על התוצאה.

"יש לנו הוכחות ברורות לכך שרוסיה הצליחה להניח את ידיה על מאגר מידע המכיל רשימה של בוחרים אמריקנים ולגבי איראן, עלינו על תפוצת מיילים מזוייפים שהיא שלחה לבוחרים אמריקנים, מיילים שנשלחו למצביעים דמוקרטים כביכול מארגון ימני בשם proud boys, במסגרת קמפיין שנועד להפחיד את התושבים מפני בחירתו בפעם השנייה של טראמפ", אמר ריטקליף.

הוא הוסיף, כי "בסופו של דבר, מדובר בהתערבות בוטה שנועדה להשפיע על דעת הקהל האמריקני, לקראת הבחירות לנשיאות, זהו צעד שאינו מקובל ושלא ניתן לעבור עליו לסדר היום".

בתגובה להאשמות, צייץ דובר המשלחת האיראנית לאו"ם, אלירזה מיריוספי, כי איראן מכחישה מכל וכל את האשמות המופרכות וההזויות, כאשר "בניגוד לארצות הברית, איראן אינה נוהגת להתערב במקומות לא לה ובכללם לנסות להשפיע על דעת הקהל לפני בחירות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים